NeonMuffler Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Typisk at jeg ikke har råd nå.............. angry Fattig student, må prioritere.. alacocaina hm, jaja. testa nettop 240zx på ringen, den var ikke helt stabil i 311km/t på strekka gitt!:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Kjøp på qxl.. Mange som selger boxen der med Forza etc.. Og ang den motoren, jeg har den både i en gammel Datsun, og i en 240zx (eller var det 200sx?), men helt syk forskjell ihvertfall.. Gamle slipper som faen,.. Men må fortsatt si at Elan og Corolla'en er yndlingsbilene mine.. Selvom jeg får det til med mange andre biler også.. Men det morsomme er å ikke overtrimme bilene.. Men gjøre sånn at de behøver noen "triks" for å få sladden i gang.. Gøy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Noen som har tips om 4wd biler til drift? Testet litt med s60 (?) men funker litt dårlig... Kommer forresten på live til neste uke eller no.,.. Må komme meg hjem først :p.. Samt koble opp med xconnect etc.. I will come :P Alt med 4wd funker. Du må bare stille de inn korrekt. Eksperimenter med LSD settings. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Alt med 4wd funker. Du må bare stille de inn korrekt. Eksperimenter med LSD settings. Jeg har trimma S4'en maks, 60% drift på bakaksel, maks dekktrykk bak, normal foran, legger seg ut som bare det det!! Noen som vet om det går an å legge ut Replay's? hente de frem som film eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har ikke finni ut noe smart måte å spilt av TV bilde på kameraet, eller få tv bilde inn på pcn, filme TV skjermen blir dårlig. Ellers kunne jeg lagd film jeg. Har Lagd meg morro driftebil nå, subaru impreza wrx sti :p Har faktisk brukt mye tid på den å fiksa instillinger så nå er den ganske morsom å kjøre :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 prøvde meg på å ta bilder:D, noe som ikke ble helt bra:P men uansett! drifte bilen jeg bruker nå: en 200sx s14 silvia Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Oi oi oi... Du... Syking.. Men fint å se at du tar driftestilen helt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 kul den der hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Oi oi oi... Du... Syking.. Men fint å se at du tar driftestilen helt ut hehe, MÅ jo det:D noen bilder av selve bilen i action! :D var ikke lett å ta bilder:)tihi men men, kommer sikkert noen bedre senere når jeg har blitt litt bedre;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ;) må jo ha det litt morro:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 må jo ha det litt morro:D det er helt riktig:) spiller litt jeg og,men har ikke hatt så mye tid til det i det siste:( kan prøve og ta noen bilder og legge ut jeg også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 det er helt riktig:) spiller litt jeg og,men har ikke hatt så mye tid til det i det siste:( kan prøve og ta noen bilder og legge ut jeg også:) hehe, hadde hvert fett med bilder fra andre også, veit at momo har noen liggende, men nå ser han på tv:D hehe, dagens siste bilde: beklager ekstra dårlig kvalititen, brukte et annet kamera nå, siden det andre gikk tom for strøm:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hehe fet den der NeonMuffler, skal bli morro å overtake den der :D Her er min seneste driftebil, Subaru impreza wrx sti, 80% drift bak, 90% sperre bak, 450 - 500hk :D Bildene av Dorifto Preza: På det siste bilde her hadde jeg flaks, hadde vel 180 - 200 på bildet å sneia AKKURAT ikke veggen :D:D Den hadde nok Dorikin likt :driving Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 fete de der MOMO! 4 bilder av min 4x4 drifter:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg