NeonMuffler Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 haha, de 2 siste bildene hadde ikke akkurat den beste kvaliteten:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hm, jaja. testa nettop 240zx på ringen, den var ikke helt stabil i 311km/t på strekka gitt!:D Oioi. cheers 240 zx er denna gammle datsun ikkesant?? Den er så rå den! :wave Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Oioi. cheers 240 zx er denna gammle datsun ikkesant?? Den er så rå den! :wave yep, tok noen ferske bilder av bilen:D: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 yep, tok noen ferske bilder av bilen:D: Hellige Brunost! :drive2 Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Åhh! jeg får så lyst å kjøpe Xboks og forza å driiifte.. når jeg ser slike bilder.. er spillet like bra som det ser ut til? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Åhh! jeg får så lyst å kjøpe Xboks og forza å driiifte.. når jeg ser slike bilder.. er spillet like bra som det ser ut til? :driving det er BEDRE!:D hehe, jeg har ikke noe negativt å si om det hvertfall:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 med riktig oppsett kan man kjøre så mye man vil på to hjul også:D hehe, går faktisk ann å dra på bakhjula, men det er vanskelig da:( men å kjøre i sirkel på 2-3 hjul er ikke noe problem:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 noen som vet hvordan man lager egne lakkeringer som foreksempell bilforumet.net lakkeringer osv. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiscoLars Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Soundtrack spilles random i spillet - altså, låtene fra en cd jeg har rippa inn på boxen spilles i tilfeldig rekkefølge. Er det mulig å slå av? Edit: Okei - har fomla litt og kommet frem til en mulig bug i spillet; når den står i "Normal" spilles det tilfeldig rekkefølge. Står den i "Random" spilles det i rekkefølge, men baklengs. Ellers synes jeg spillet er rasende festlig :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 demo av forza ? er den til xbox eller fåes demoen på pc også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Forza er kun til xbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sailor Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Trenger råd her, kjører i professional og er kommet til extreme-power open. Hvilken bil er best her? Har etter utallige forsøk klart å vinne et av løpene med litt flaks og en Porsche 959, trimmet så mye reglene tillater. Saleen S7 er jo nesten umulig å holde bak seg. Og har ikke fått låst opp S7 ennå... Siter `00 Husqvarna TE 610 `99 Yamaha R6 `94 Nissan S14 `89 Mercedes 190E `77 Opel Rekord Coupe `65 Dodge Dart GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 noen som hvet ett bra drifteoppsett? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 noen som hvet ett bra drifteoppsett? kan ikke så bra drifte oppsett, men jeg pleier å ha det dekka som gir mest grep( får større fart og mer kontroll da;)) bakdekka setter jeg i litt negative camber, og senker bilen maks, hvis det er 4WD drifting, så myker du opp bilen, slik at den krenger, lettere da;) men hvis det er snakk om RWD, så stiv gjerne opp bilen litt;) pleier å sette diffen på mellom 70-90% håper det hjeler deg litt:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 takk=) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg