momo Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Om du sliter litt med understyring så øk lufttrykket på dekkene bak ørlite granne mer enn foran, Da vil det alltid slippe lettere bak, men ikke for mye, for da vil du bare snurre :) jeg pleier å kjøre på 80% sperre syns 100% er litt ugreit å kjøre med enkelte ganger. Ellers pleier jeg å ha bila mine knallstive foran og mjukere bak, men det er bare slik jeg liker å ha det, kanskje det hjelper :) Annet tips er å alltid kjøpe grommeste girkassa, og sett gira tett som fy. Da kan du gire opp og ned i svinger mens man drifter uten problemer. Min Impreza har toppfart 250km/t, så gira sitter ganske tett :) (tar de fleste svinger i spillet på 4. gir). Ellers når du skal trimme styr unna å kjøpe megaturbo, jeg tar vanlig N/A trimming kun for å få litt drag på bånnen og. Det er kjekt når man skal gire. Ellers så sett vingen bak på maks trykk, er viktig å ha grep bak, om ikke du har tenkt å drifte i 60km/t hele tiden da :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 takk til deg også Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 noen fler som har noen brae tips? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 hvis du skal bare drifte så kjøp deg s15 silvia.. og sett sperra på 100% og alt på det stiveste... det er ikke noe å kjør fort med men det slædder som fa!"# hehe akurrat nå drifter jeg skyline med 80-20 % på hjula.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Hvis du skal drifte og vil ha ekstreme vinkler, lønner det seg å sette camber og caster på maks på de fleste biler. Dette vil gjøre at du kan rette bilen opp fra mer ekstreme vinkler i høyere fart, men det kan hende at det blir vanskeligere å drifte fordi det "føles" litt annerledes enn når du ikke har så mye camber(høy caster verdi øker camber også). Jeg pleier ikke å ha 100% på diffen, men heller ca . 75%. Husk at hvis du absolutt skal senke en bil veldig mye, bør du stive demperne og fjærene proporsjonellt, ellers bunner understellet og fungerer ikke optimalt. Nissan 240sx/silvia er egentlig veldig grei å begynne med syns jeg. Gi den 2-way diff, dekk og litt pulver så lærer man masse. Men de fleste bakhjulstrekkerne funker genialt å drifte med, avhenger mye mer av føreren enn bilen. :) Håper dette hjalp. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 takk=) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 jeg ha med hjelp av litt eksprementering og tips fra dere fått driftebilen min perfekt :driving Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Bra vi eksperta kunne hjelpe da :hammer morsomt å tukle med instillinger. Driver å leker rundt å prøver å lage den ultimate rundetidbilen jeg nå, maks klasse er A1. Det kan bli vrient. Kjøre uten sladd å greier. heyyou Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sailor Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Vet ikke om det er lagt ut før men her er en link til en side med drifteinnstillinger: http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=3462 Siter `00 Husqvarna TE 610 `99 Yamaha R6 `94 Nissan S14 `89 Mercedes 190E `77 Opel Rekord Coupe `65 Dodge Dart GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dany D Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hva er forskjellen på vanlige forza og limited edition? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 er det noen her som hvet hva decal editor er,og hvo man kan få tak i det? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hva er forskjellen på vanlige forza og limited edition? Jeg har ikke hørt om noe limited edition..? Prøv å gå på hjemmesiden til Forza og se. EDIT: Jeg søkte litt, ser ut som det bare er en ekstra disc med en del bonus materiale på, også får du et finere/annerledes cover da. Svensk spillside sier: Utöver spelet Forza Motorsport innehåller denna version även: - Xcellerator Videos, 5 kortfilmer, vardera 3-5 minuter - Cinema Trailer, "You are what you race" - Developer Diary Videos, 3 - 5 kortfilmer, vardera 2-3 minuter innehållande: Simulation physics Car customization Online community er det noen her som hvet hva decal editor er,og hvo man kan få tak i det? Det er en decal editor in-game som kan nås i "The Garage" og så "Apply Decals", men utover det vet jeg ikke. Regner med du ikke mener den vanlige editoren? Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jeg har limited edition, Følger med en ekstra dvd, var til å med drifting der :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det er en decal editor in-game som kan nås i "The Garage" og så "Apply Decals", men utover det vet jeg ikke. Regner med du ikke mener den vanlige editoren? nei,jeg har sett på nettsider att di lager noe sånn foreksempel en evo i carbonfiber over hele bilen og hks decal som ikke går ann og få til vanlig. også nismo decaler og sånt. noen som hvet hvordan man får til det? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det er en decal editor in-game som kan nås i "The Garage" og så "Apply Decals", men utover det vet jeg ikke. Regner med du ikke mener den vanlige editoren? nei,jeg har sett på nettsider att di lager noe sånn foreksempel en evo i carbonfiber over hele bilen og hks decal som ikke går ann og få til vanlig. også nismo decaler og sånt. noen som hvet hvordan man får til det? Hm, aldri hørt om, men så har jeg ikke lett så mye etter det. Det skal sies at det fins HKS og Nismo dekaler in-game hvis jeg husker rett. Google er din venn. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg