Gå til innhold

Forza motorsport.....

Ranger emnet

lie

Anbefalte innlegg

Om du sliter litt med understyring så øk lufttrykket på dekkene bak ørlite granne mer enn foran, Da vil det alltid slippe lettere bak, men ikke for mye, for da vil du bare snurre :) jeg pleier å kjøre på 80% sperre syns 100% er litt ugreit å kjøre med enkelte ganger. Ellers pleier jeg å ha bila mine knallstive foran og mjukere bak, men det er bare slik jeg liker å ha det, kanskje det hjelper :)

Annet tips er å alltid kjøpe grommeste girkassa, og sett gira tett som fy. Da kan du gire opp og ned i svinger mens man drifter uten problemer. Min Impreza har toppfart 250km/t, så gira sitter ganske tett :) (tar de fleste svinger i spillet på 4. gir).

Ellers når du skal trimme styr unna å kjøpe megaturbo, jeg tar vanlig N/A trimming kun for å få litt drag på bånnen og. Det er kjekt når man skal gire.

Ellers så sett vingen bak på maks trykk, er viktig å ha grep bak, om ikke du har tenkt å drifte i 60km/t hele tiden da :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du skal drifte og vil ha ekstreme vinkler, lønner det seg å sette camber og caster på maks på de fleste biler. Dette vil gjøre at du kan rette bilen opp fra mer ekstreme vinkler i høyere fart, men det kan hende at det blir vanskeligere å drifte fordi det "føles" litt annerledes enn når du ikke har så mye camber(høy caster verdi øker camber også). Jeg pleier ikke å ha 100% på diffen, men heller ca . 75%.

Husk at hvis du absolutt skal senke en bil veldig mye, bør du stive demperne og fjærene proporsjonellt, ellers bunner understellet og fungerer ikke optimalt.

Nissan 240sx/silvia er egentlig veldig grei å begynne med syns jeg. Gi den 2-way diff, dekk og litt pulver så lærer man masse. Men de fleste bakhjulstrekkerne funker genialt å drifte med, avhenger mye mer av føreren enn bilen. :) Håper dette hjalp.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på vanlige forza og limited edition?

Jeg har ikke hørt om noe limited edition..? Prøv å gå på hjemmesiden til Forza og se.

EDIT: Jeg søkte litt, ser ut som det bare er en ekstra disc med en del bonus materiale på, også får du et finere/annerledes cover da.

Svensk spillside sier:

Utöver spelet Forza Motorsport innehåller denna version även:

- Xcellerator Videos, 5 kortfilmer, vardera 3-5 minuter

- Cinema Trailer, "You are what you race"

- Developer Diary Videos, 3 - 5 kortfilmer, vardera 2-3 minuter innehållande:

Simulation physics

Car customization

Online community

er det noen her som hvet hva decal editor er,og hvo man kan få tak i det?

Det er en decal editor in-game som kan nås i "The Garage" og så "Apply Decals", men utover det vet jeg ikke. Regner med du ikke mener den vanlige editoren?

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en decal editor in-game som kan nås i "The Garage" og så "Apply Decals", men utover det vet jeg ikke. Regner med du ikke mener den vanlige editoren?

nei,jeg har sett på nettsider att di lager noe sånn foreksempel en evo i carbonfiber over hele bilen og hks decal som ikke går ann og få til vanlig.

også nismo decaler og sånt. noen som hvet hvordan man får til det?

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,jeg har sett på nettsider att di lager noe sånn foreksempel en evo i carbonfiber over hele bilen og hks decal som ikke går ann og få til vanlig.

også nismo decaler og sånt. noen som hvet hvordan man får til det?

Hm, aldri hørt om, men så har jeg ikke lett så mye etter det. Det skal sies at det fins HKS og Nismo dekaler in-game hvis jeg husker rett.

Google er din venn.

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider