NeonMuffler Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 lagde en liten kødde bil:D hehe, den dra på to hjul!! ....selv om det er baklengs:D.... men morro fordet! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hehe happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dany D Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Jeg har ikke hørt om noe limited edition..? Prøv å gå på hjemmesiden til Forza og se. EDIT: Jeg søkte litt, ser ut som det bare er en ekstra disc med en del bonus materiale på, også får du et finere/annerledes cover da. ok. bare lurte.. tenkte det kanskje kunne være noen ekstra biler som i black edition av nfs most wanted..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 neonmuffler: hvordan fikk du det til? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 akkurat nå veit jeg ikke, får når jeg starta spillet, og skulle loade gamet mitt, så var det ikke der:S:S:S den er bare borte, verken jeg eller noen andre har slettet den, er det noen som veit om jeg kan hente det tilbake på en eller en annen måte?!??! selger spillet hvis jeg må ta det på nytt:( sjekka minnet, og der var replays o.l. , så lurer på hvor det har blitt av selve gamet! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 har du noe ekstra minnekort eller noe? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hmm, nope, boxen er org:( Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Alle xboxer kommer til å streike i dag og i morgen. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 kødder du?? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hmm, nope, boxen er org:( jeg mente om du har sånn som du setter inn i kontrolleren Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 jeg mente om du har sånn som du setter inn i kontrolleren har ikke det heller:( Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 du kann nokk ikke få tilbake saven din :( Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 momo:kødder du??? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 har 7.37 ink straffetid på ringen med R8.. slå den? Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiscoLars Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 7.30 med R8 :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg