kyosho Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 eg har en audi tt coupe 3.2 quattro med 274 kw....ikke så mye men....til du med saaben kordan farger du bremse caliperene?? Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 eg har en audi tt coupe 3.2 quattro med 274 kw....ikke så mye men....til du med saaben kordan farger du bremse caliperene?? Det er vel heller det at han har kjørt så hardt at bremseskivene foran er "litt" varme? :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 eg kjørte noe som het european cup...så vant eg en ACURA NSX 2004 MOD.....den gikk no DYRISK med bare litt tuning...VINN DEN SA KAN DU DRIFTE!! :) :D Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Går lett ann å drifte med det meste som har bakhjulstrekk hvis du bare kjører riktig. skaff deg en gammel Corvette Stingray du, så går du nok lett sidelengs. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Går lett ann å drifte med det meste som har bakhjulstrekk hvis du bare kjører riktig. skaff deg en gammel Corvette Stingray du, så går du nok lett sidelengs. Trenger ikke bakhjulstrekk heller... Lancia Delta'en drar ut på alle fire den (modifisert, seff), har hatt det mye artig når det gjelder drifting med den :) Ellers så digger jeg å drifte med Supera'en min også, og Trueno GT-APEX'en og subaru impeza'en og rx-7'en og.... nei gi seg der.. :P Vi må prøve å få til ett "bilforum-drifting-løp" i forza mot hverandre via xbconnect eller xlink kai en gang.. :) Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 ja kjøpte meg en gammel rx7 puttet i dne støste turboen og nye mufflers........men det som er teit er at dekk til bilene koster 9k og oppover for du må ja ha 18 Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 endelig skyline r32 lilla cameleon med volk i gull........THAT'S FUN!! toppfart:325km/h og 97 km/h på 2.9 sec Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 kan ikke noen laste opp profilen sin eller gi oss en link til en "ferdig" profil? Har ikke tid til og sitte og spille i timer bare for å få alle delene :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Finner ikke utav hvor jeg slår av TCS ABS og STM jeg... :rolleyes: Så det blir ikke mye drifting på meg doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Går inn på "Set Difficulty" når du har valgt Career mode. der kan du skru av STM Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 får du nye deler etter hvert?....... Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 går ikke an å få hp istedenfor kw vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 går ikke an å få hp istedenfor kw vel? joda.. bare gå inn på options --> Hud/UI Options og endre Units fra Metric til English.. da får du HP istedenfor KW Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 joda.. bare gå inn på options --> Hud/UI Options og endre Units fra Metric til English.. da får du HP istedenfor KW Hehe men da ender jeg opp med mph istedenfor km/h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 vet, men da har du iallefall hp...:P Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg