NeonMuffler Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 angående styling: hva er mulig å style? er det frontfanger, bakfanger osv? eller bare en spoiler som på GT4? felger? takker for svar:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 allt som du nevner.. frontfanger, bakfanger, sideskjørt, spoiler, felger, bur inni bilen og på noen av bilene; andre lykter bak. Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 allt som du nevner.. frontfanger, bakfanger, sideskjørt, spoiler, felger, bur inni bilen og på noen av bilene; andre lykter bak. ..og solfilm :) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 det som er litt dumt med felger er at det er ikke det beste utvalget..... doh Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 ..og solfilm :) ok da.. glemte solfilm... doh Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hvordan er lyden fra bilene a? for det er noe som skuffet meg ENORMT på gt4, helt tragisk motor lyd, valge en gammal amerikaner med en god V8, og forventa god-bromming...neida, det var kanskje den mest tragiske lyden på hele spillet...*SKUFFET*! :( Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 lyden er ganske bra den... har en mustang '05.. god lyd i den men ingen god brumming desverre, men bedre amerikaner lyd enn i gt4... hehe Renault Clio med midtmontert motor høres ut som en vill hårføner.. :P Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 lancia delta bør absolutt prøves på dette spillet, kjempemorsom bil! Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 deltan er knallgrom bra sladdebil. jeg fiksa en nissan 240sx med skyline r34motor. d er skummelt husker ikke helt men tror den hadde ca 750 hester. dette er d råeste bilspillet hittil. Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 hvordan får dere bilder ifra xboxen over på pc-en?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 deltan er knallgrom bra sladdebil. jeg fiksa en nissan 240sx med skyline r34motor. d er skummelt husker ikke helt men tror den hadde ca 750 hester. dette er d råeste bilspillet hittil. Har kjørt med den jeg å, over 1000nm. Gjør jo ikke noe annet enn å spole da.. :) Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toen Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Har kjørt med den jeg å, over 1000nm. Gjør jo ikke noe annet enn å spole da.. :) Prøv å ta Corado med r32 motor og fulltuning...flytter seg.. men må huske alt av understell og nye dekk...hvis ikke sier d smash i autovernet...har selv tunet en golf r32 har en aks på 0-97 på 2,6 sek....d e det beste spillet eg har boti ...grand turismo for gatebil entustiaster for å si d enkelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Går jo ikke å stille turbotrykket jo... får bare ett ladetrykk pr. oppgradering? Eller er det en mongo meny jeg ikke finner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Prøv å ta Corado med r32 motor og fulltuning...flytter seg.. men må huske alt av understell og nye dekk...hvis ikke sier d smash i autovernet...har selv tunet en golf r32 har en aks på 0-97 på 2,6 sek....d e det beste spillet eg har boti ...grand turismo for gatebil entustiaster for å si d enkelt Man får vel ikke 4wd selv om man setter r32 motor i corradoen vel?? Jeg har en corrado med fulltrimmet 2,9, og alt annet utstyr man kan få til. Den har jo så mye krefter at den nesten er ubruklig, så hvis ikke 3,2'en gir 4wd, så ser jeg ikke noe poeng i dette.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 4wd?....er jo ingen som har sagt det + corradoen var ikkke så rask.... Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg