mono Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Ingenting er ubrukelig, må bare lære å bruke dem :D selv har jeg litt problemer med RWD biler når de har blitt trimmet, ett helvete å holde kontroll på, 4WD og FWD er best å kjøre med i mine øyne. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 mono der har du rett...men kjøp civic sett integra motor i REAL POWERS! Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 4wd?....er jo ingen som har sagt det + corradoen var ikkke så rask.... Jeg er klar aver at ingen har sagt det - men jeg bare lurer på om den blir 4wd.. For hvis ikke er den jo bare enda mer ubruklig enn det "min" er nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 nei den blir jo ikke 4wd bare du trimmer den litt Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 nei den blir jo ikke 4wd bare du trimmer den litt okei, bare lurte.. kjipt det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 ja men kan jo bare kjøpe en 4wd bil...f.eks subaruen den går jo BRA Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 eg sjønnr faen meg ikke kordan de fikk dette til....http://norm302.forzacentral.com/images/forza_z28_1969_05.jpg Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 legger inn noen bilder av min toyota altezza rs200 med supra motor Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toen Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Selger forza motorsport fordi jeg fikk to eksemplarer og sitter igjenn en regning på 550.- ....må selge det ene eksemplaret for å betale for meg...selger det til første å beste for 500.- det ligger i ubrutt embalasje..og er 3 dager gammelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Yes, da hadde man kjøpt forza. Gleder meg til å komme hjem fra jobb å spille:D Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Kommer dette på PC eller bare på x-box? Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 kommer bare til xbox. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Er det virkelig sånn at man som oftest ikke kan kjøre trima biler i løpa?? Det er kjipt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Enkelte løp er begrenset til forskjellige bilfamilier/egenskaper ved bilen og andre med klassen bilen er i. Trimmer du en bil vil den bli mest sannsynlig bli oppgradert til en annen klasse, og vil da kunne delta i løp der den klassen er kravet. Det er forskjellige grader innen klassene, f.eks. S1, S2 og S3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Kan man bytte motor på alle bilene? Er denne funksjonen tilgjengelig fra starten av, eller må man låse den opp? Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg