Gå til innhold

Forza motorsport.....

Ranger emnet

lie

Anbefalte innlegg

Enkelte løp er begrenset til forskjellige bilfamilier/egenskaper ved bilen og andre med klassen bilen er i. Trimmer du en bil vil den bli mest sannsynlig bli oppgradert til en annen klasse, og vil da kunne delta i løp der den klassen er kravet. Det er forskjellige grader innen klassene, f.eks. S1, S2 og S3.

okei okei.. men er det slik at man ikke kan trimme den noenting før den spretter opp en klasse? Står dette noen plass??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okei okei.. men er det slik at man ikke kan trimme den noenting før den spretter opp en klasse? Står dette noen plass??

Du kan trimme forsiktig på de lavere klassene, du ser om delen du skal til å kjøpe kan vippe bilen opp en klasse eller ei. Som sagt er det flere deler av samme klasse, noe som betyr at S3-biler kan kjøre sammen med S1-biler i løpene S-klassen regel.

Det du kan gjøre derimot, etter å ha gitt motoren en lett frisering er å oppgradere understell og bremser. Dette gir deg fordeler mot de andre bilene, samtidig som det ikke vipper opp klassen. Dekkbytte og vektfjerning vipper som oftest klassen opp.

kyosho: Tror det går an å gange med 1,36.

Jeg har nesten ingen biler som er fullt trimmet. De fleste blir direkte ubrukelige, til og med som driftebiler. Er bare gøy en begrenset periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel egentlig smak og behag. Mange mener at GT er best uansett, bare pga det er GT. Grafikken er ikke like bra på forza som på GT4, men den er slettes ikke dårlig. Ellers er det mye mer å skru på bilene, noe som er et stort pluss for den som virkelig vil spille dette. også har man flere forskjellige vanskelighets innstillinger. Sånn som stabilitetskontroll, abs, og slikt. Man kan også velge skaden på bilene. Om man vil ha det realistisk, kan man velge slik at bilene ikke tåler mye kræsj før den ikke blir spesielt kjørbar. Man kan velge at man skal ha litt kræsj, og for den som bare vil ha det det enklest mulig, kan man slå av all skade, og velge vanskelighetsinstillinger slik som passer en best. :) Jeg falt pladask for spillet. Husker min første bil jeg kjøpte. En Golf VR6, satt i flere timer å tuna den mens jeg spilte test track, bare for å få presset ut det maksimale av bilen. :)

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel egentlig smak og behag. Mange mener at GT er best uansett, bare pga det er GT. Grafikken er ikke like bra på forza som på GT4, men den er slettes ikke dårlig. Ellers er det mye mer å skru på bilene, noe som er et stort pluss for den som virkelig vil spille dette. også har man flere forskjellige vanskelighets innstillinger. Sånn som stabilitetskontroll, abs, og slikt. Man kan også velge skaden på bilene. Om man vil ha det realistisk, kan man velge slik at bilene ikke tåler mye kræsj før den ikke blir spesielt kjørbar. Man kan velge at man skal ha litt kræsj, og for den som bare vil ha det det enklest mulig, kan man slå av all skade, og velge vanskelighetsinstillinger slik som passer en best. :) Jeg falt pladask for spillet. Husker min første bil jeg kjøpte. En Golf VR6, satt i flere timer å tuna den mens jeg spilte test track, bare for å få presset ut det maksimale av bilen. :)

er det feks: mulig å kjøpe en liten fisebil, og sette i en v8 eller en supra motor???

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...