Olav Vangsnes Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Enkelte løp er begrenset til forskjellige bilfamilier/egenskaper ved bilen og andre med klassen bilen er i. Trimmer du en bil vil den bli mest sannsynlig bli oppgradert til en annen klasse, og vil da kunne delta i løp der den klassen er kravet. Det er forskjellige grader innen klassene, f.eks. S1, S2 og S3. okei okei.. men er det slik at man ikke kan trimme den noenting før den spretter opp en klasse? Står dette noen plass?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 nei du kan ikke skifte motor på alle....men det med klassene den går opp viss du trimmer den Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg trimmet AE86 alt som er mulig. Fy faen, 0 kontroll på bilen :P Legger seg på siden bare av å akse Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 irriterende ettersom bilen har ca 700hk, og jeg vil bruke den i løp også :D Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 men eg sjønner ikke kordan du regner Kwt ut......vet du? Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 okei okei.. men er det slik at man ikke kan trimme den noenting før den spretter opp en klasse? Står dette noen plass?? Du kan trimme forsiktig på de lavere klassene, du ser om delen du skal til å kjøpe kan vippe bilen opp en klasse eller ei. Som sagt er det flere deler av samme klasse, noe som betyr at S3-biler kan kjøre sammen med S1-biler i løpene S-klassen regel. Det du kan gjøre derimot, etter å ha gitt motoren en lett frisering er å oppgradere understell og bremser. Dette gir deg fordeler mot de andre bilene, samtidig som det ikke vipper opp klassen. Dekkbytte og vektfjerning vipper som oftest klassen opp. kyosho: Tror det går an å gange med 1,36. Jeg har nesten ingen biler som er fullt trimmet. De fleste blir direkte ubrukelige, til og med som driftebiler. Er bare gøy en begrenset periode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Men fy faen for et morsomt spill. Går ikke ann å si at man får dårlig fartsfølelse på dette spillet. Er vanvittig kult. Spillet er meget realistisk, og meget utfordrende litt opp i level'ne! Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hvordan er det sammenligna med GT4 da? Tenkte jeg skulle bli "ferdig" med GT4 før jeg kjøpte dette.... Men begynner å klø litt i fingra kjenner jeg :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-dude Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Forza suger etter min meninga, har det på Xbox, og.. vell, det er bare ikke riktig, men jeg digger å kjøre "pole race" med viper'n, den slipper så lett ;D :drive2 Siter Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Forskjellen er vel egentlig smak og behag. Mange mener at GT er best uansett, bare pga det er GT. Grafikken er ikke like bra på forza som på GT4, men den er slettes ikke dårlig. Ellers er det mye mer å skru på bilene, noe som er et stort pluss for den som virkelig vil spille dette. også har man flere forskjellige vanskelighets innstillinger. Sånn som stabilitetskontroll, abs, og slikt. Man kan også velge skaden på bilene. Om man vil ha det realistisk, kan man velge slik at bilene ikke tåler mye kræsj før den ikke blir spesielt kjørbar. Man kan velge at man skal ha litt kræsj, og for den som bare vil ha det det enklest mulig, kan man slå av all skade, og velge vanskelighetsinstillinger slik som passer en best. :) Jeg falt pladask for spillet. Husker min første bil jeg kjøpte. En Golf VR6, satt i flere timer å tuna den mens jeg spilte test track, bare for å få presset ut det maksimale av bilen. :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Forskjellen er vel egentlig smak og behag. Mange mener at GT er best uansett, bare pga det er GT. Grafikken er ikke like bra på forza som på GT4, men den er slettes ikke dårlig. Ellers er det mye mer å skru på bilene, noe som er et stort pluss for den som virkelig vil spille dette. også har man flere forskjellige vanskelighets innstillinger. Sånn som stabilitetskontroll, abs, og slikt. Man kan også velge skaden på bilene. Om man vil ha det realistisk, kan man velge slik at bilene ikke tåler mye kræsj før den ikke blir spesielt kjørbar. Man kan velge at man skal ha litt kræsj, og for den som bare vil ha det det enklest mulig, kan man slå av all skade, og velge vanskelighetsinstillinger slik som passer en best. :) Jeg falt pladask for spillet. Husker min første bil jeg kjøpte. En Golf VR6, satt i flere timer å tuna den mens jeg spilte test track, bare for å få presset ut det maksimale av bilen. :) er det feks: mulig å kjøpe en liten fisebil, og sette i en v8 eller en supra motor??? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Får vel kjøpe det GT4 er ikke noe bra bilspill i mine øyne. Men det har sine stunder en sjelden gang. Får baje dette spillet å da, når jeg er ferdig med gt mode. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 nei neonmuffler.. men du kan f.eks kjøpe toyota altezza-rs200 og sette supra motor i Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Motorbyttene foregår innen merket, men det er ikke alle biler som har muligheten. Mazda MX-5 med 13BT wankel er riktignok festlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 har mange biler jeg as..eks S4 som gjør 0-100km/t på 2,6 sek og toppfart 328 km/t :) og trimmer man jaguar XJ220 fult gjør den 405 km/t i toppfart!! Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg