KDS Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hvis d er noen som er ute etter drifte-oppsett gå inn på http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=3462 :cocain: Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Har kjøpt spillet nå jeg og. GT4 gikk rett inn i skapet å der blir det nok liggende. Dette spillet er jo overlegent på absolutt alle områder. Satt med en kompis og paralelldrifta med helt stock supra på tsukuba ei hel natt :popcorn GT4 :fuckme2: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 det er bra det.. forza er bedre og... det går ann å sladde! Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 hvis d er noen som er ute etter drifte-oppsett gå inn på http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=3462 :cocain: De fleste biler er rimelig greie å drifte med med helt standard oppsett. Bare å justere upgrades etter hvor mye power du foretrekker, men jeg pleier alltid kjøpe 2 veis LSD'en. Jeg kjører den Autumn banen mye nå(kort versjon). Tar hele den første svingen med supra'en, selv om det blir litt varierende vinkel. En annen bane jeg liker er den Sunset Peninsula Infield. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Har kjøpt spillet nå jeg og. GT4 gikk rett inn i skapet å der blir det nok liggende. Dette spillet er jo overlegent på absolutt alle områder. Satt med en kompis og paralelldrifta med helt stock supra på tsukuba ei hel natt :popcorn GT4 :fuckme2: HAHA! Endelig noen som har skjønt det ;) Prøv Enthusia Proffesional Racing og du ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Nå vil jeg ha Xbox og dette spillet, men je har ikke lyst til å kjøpe den gamle xboksen når Xbox 360 kommer snart.. Må ha dette spillet, er jo nesten bare positiv tilbakemeldning her Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Hvor langt må man komme seg i spillet før man kan begynne å bytte motor...? Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 du kan bytte motor fra start. Noen biler kan ikke byttes motor på. Motor kan kun byttes innenfor samme leverandør(toyota, ford... osv.) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Vil bare si til de av dere som liker å drifte i Forza, test Cadillac CTS-V. Morro bil. Stor og tung men kraftig som få. Den ble favoritt bilen min etter 1 runde. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Mine yndlingsbiler er Mazda Rx-7 Spirit-R 2002, med tre rotor'n fra cosmo (20b) fc'en og Miata med 13-rew (fra fd), digg å kjøre men skulle hatt litt breiere gummi så jeg hadde fått litt tak i veien... brilliant spill i grunn.... kan cruise rundt på tsukuba sikkert 100 runder før jeg blir lei.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Kuleste bilen jeg vet å herje med er TVR Cerbera Speed 12. Kan dra sladdene evig langt å ingen sving er for lang. Har du gassen i bånn tar det ikke tak før det nærmer seg 200km/t :pray: Ellers er Live heelt konge. Selv jeg alltid havner sist.. kjipe folk kjører jo idealtid racing... Klarer ikke dy meg i fine svinger med rwd / 4x4 biler.. Noen som spiller Live her? Vi skulle tatt å møtes da vel å ta en skikkelig bilforumet.net D1 style drifting treff! prøv Enthusia Proffesional Racing og du Takk for tipset.. er det xbox, pc eller ps2? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 ps2 *titegn* MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Kuleste bilen jeg vet å herje med er TVR Cerbera Speed 12. Kan dra sladdene evig langt å ingen sving er for lang. Har du gassen i bånn tar det ikke tak før det nærmer seg 200km/t :pray: Ellers er Live heelt konge. Selv jeg alltid havner sist.. kjipe folk kjører jo idealtid racing... Klarer ikke dy meg i fine svinger med rwd / 4x4 biler.. Noen som spiller Live her? Vi skulle tatt å møtes da vel å ta en skikkelig bilforumet.net D1 style drifting treff! Takk for tipset.. er det xbox, pc eller ps2? halla:P har LIVE jeg :P NeonMuffler er nicket! kjøper spillet i neste uke;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 halla:P har LIVE jeg :P NeonMuffler er nicket! kjøper spillet i neste uke;) Kult. Nicket mitt er EG Racing.. jeg har ikke headset akkurat nå men jeg kan legge deg til i vennelista og ser jeg du spiller forza på live en gang kan jeg jo joine så kan vi eie dem alle...! yodude Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Er det snakk om å ligge bredt så tror jeg at jeg tar dere begge *kjepphøy*, men snakker vi grip-racing taper jeg nok lol. Mine yndlingsbiler er Mazda Rx-7 Spirit-R 2002, med tre rotor'n fra cosmo (20b)fc'en og Miata med 13-rew (fra fd), digg å kjøre men skulle hatt litt breiere gummi så jeg hadde fått litt tak i veien... brilliant spill i grunn.... kan cruise rundt på tsukuba sikkert 100 runder før jeg blir lei.... Kjenner meg igjen der, hehe. Etter jeg var gjennom ca. 25% av spillet har jeg bare kjørt freerun. Har sikkert clocka en del timer der. Har faktisk opplevd å kjøre meg tom for bensin med S14 når jeg kjørte tuning test run. Men da var både dekk, motor og eksteriør rimelig slitt. (Når dekka blir røde blir det lite grep gitt) Skulle gjerne vært med på litt Live drifting. Men da må jeg faktisk kjøpe spillet og Live Devil Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg