Gå til innhold

Forza motorsport.....

Ranger emnet

lie

Anbefalte innlegg

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg spillt litt jeg og. Inntrykket så langt er at dette er et bra gjennomført spill. Tok litt tid å venne seg til styringa, men jeg er rimelig fersk på alt som heter spillekonsoll.

Det eneste som irriter litt er at selv om bilene har forskjellig ytelese stock, blir alle like på max trim. Alle havner rundt 450 kW. Noen få som får mer, men de er som oftest tyngre enn de andre.. Skulle ønske alle bilene hadde 5 trimmingsgrader på alt. Uansett er 450 kW mye da, spesiellt bakhjlstrekkerne kan være litt vanskelig å holde på banen. Så langt er nok Acura NSX'en (husker ikke hvem) som er favoritten. Kommer seg fort rundt banen, samt lett å kjøre sideveis med når det trengs.

HellRacer: Husker ikke akkurat, men var litt over 390 km/t. nesten 400 husker jeg. Var på langstrekket på Nürburgring, Nordschleife.

Hva er forresten bestetiden deres rundt Nordschleifa? Har akkurat begynt å sette meg inn i den, så foreløpigligger jeg på 9m.43s.xx.

For tiden billøs..

x -78 Porsche 924 NA

"Been that, done there" (eller no..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tenkte jeg skulle prøve å drifte litt, men andre dagen jeg låner spillet nå så jeg har ikke akkurat spillt mye...

Må man vinne bilene / kjøpe de eller kan man trimme/style når man kjører noe annet enn career??

Det hadde vært så kjekt! kjipt å spare opp til en bil man bare trimmer for "moro" skyld... ;) som ikke blir no særlig å kjøre løp med f.eks....

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til biler jeg kan kjøpe å leke meg med?Må være litt utenom det vanlige alacocaina Koenigsegg,911 gt2 med værstingmotor og Ferrari Challenge stradale er jo gøye biler men...Føler jeg har kjøpt og prøvd det meste,vil kjøre noe nytt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til biler jeg kan kjøpe å leke meg med?Må være litt utenom det vanlige alacocaina Koenigsegg,911 gt2 med værstingmotor og Ferrari Challenge stradale er jo gøye biler men...Føler jeg har kjøpt og prøvd det meste,vil kjøre noe nytt!!

oldschool drifting, med biler fra 70-tallet og under er drit fett, men blir du med å ta en kveld med litt drifting ell? momo blir sikkert med;)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oldschool drifting, med biler fra 70-tallet og under er drit fett, men blir du med å ta en kveld med litt drifting ell? momo blir sikkert med;)

live du tenker på?isåfall har jeg ikke orket å sette meg inn i live biten

Lenke til kommentar
Del på andre sider