Dany D Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Hvor raskt er det raskeste dere har kjørt i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Da har jeg spillt litt jeg og. Inntrykket så langt er at dette er et bra gjennomført spill. Tok litt tid å venne seg til styringa, men jeg er rimelig fersk på alt som heter spillekonsoll. Det eneste som irriter litt er at selv om bilene har forskjellig ytelese stock, blir alle like på max trim. Alle havner rundt 450 kW. Noen få som får mer, men de er som oftest tyngre enn de andre.. Skulle ønske alle bilene hadde 5 trimmingsgrader på alt. Uansett er 450 kW mye da, spesiellt bakhjlstrekkerne kan være litt vanskelig å holde på banen. Så langt er nok Acura NSX'en (husker ikke hvem) som er favoritten. Kommer seg fort rundt banen, samt lett å kjøre sideveis med når det trengs. HellRacer: Husker ikke akkurat, men var litt over 390 km/t. nesten 400 husker jeg. Var på langstrekket på Nürburgring, Nordschleife. Hva er forresten bestetiden deres rundt Nordschleifa? Har akkurat begynt å sette meg inn i den, så foreløpigligger jeg på 9m.43s.xx. Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Rekorden min på Nürburgring er 8:29.152 inkl. straffe tid! Med F1 GTR bilen som har en toppfart på 321km/h. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 kult spill...bedre enn gt4, litt lettere og sladde....få noen flere bilder a gutta..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Rekorden min på Nürburgring er 8:29.152 inkl. straffe tid! Med F1 GTR bilen som har en toppfart på 321km/h. Hehe, da har jeg i hvertfall et mål i det fjerne :pray Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 enig med de fleste her! forza er et bra spill! men gt4 er jo litt gøy og må jeg si:P(forza er bedre) yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Tenkte jeg skulle prøve å drifte litt, men andre dagen jeg låner spillet nå så jeg har ikke akkurat spillt mye... Må man vinne bilene / kjøpe de eller kan man trimme/style når man kjører noe annet enn career?? Det hadde vært så kjekt! kjipt å spare opp til en bil man bare trimmer for "moro" skyld... ;) som ikke blir no særlig å kjøre løp med f.eks.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 klare for konkurannse noen?Blir enige om biler,baner,mods,hjelpemidler osv, sammen.Så lager vi en egen post,når vi har kommet frem til noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 klare for konkurannse noen?Blir enige om biler,baner,mods,hjelpemidler osv, sammen.Så lager vi en egen post,når vi har kommet frem til noe? drifte konk hadde hvert fett:D blir vel med uansett jeg;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 drifte konk hadde hvert fett:D blir vel med uansett jeg;) Drifte konk bli vel litt vanskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Drifte konk bli vel litt vanskelig? hmm, ja, kanskje..., men må jo ikke ha konk, kan jo bare møtes på en bane en kveld, så har vi litt drifting på rekke osv:P jeg og momo har gjort det før, er drit fett! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Noen som har tips til biler jeg kan kjøpe å leke meg med?Må være litt utenom det vanlige alacocaina Koenigsegg,911 gt2 med værstingmotor og Ferrari Challenge stradale er jo gøye biler men...Føler jeg har kjøpt og prøvd det meste,vil kjøre noe nytt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Noen som har tips til biler jeg kan kjøpe å leke meg med?Må være litt utenom det vanlige alacocaina Koenigsegg,911 gt2 med værstingmotor og Ferrari Challenge stradale er jo gøye biler men...Føler jeg har kjøpt og prøvd det meste,vil kjøre noe nytt!! oldschool drifting, med biler fra 70-tallet og under er drit fett, men blir du med å ta en kveld med litt drifting ell? momo blir sikkert med;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 oldschool drifting, med biler fra 70-tallet og under er drit fett, men blir du med å ta en kveld med litt drifting ell? momo blir sikkert med;) live du tenker på?isåfall har jeg ikke orket å sette meg inn i live biten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 live du tenker på?isåfall har jeg ikke orket å sette meg inn i live biten mener på live ja, kan hoste jeg, så joiner dere:P er ikke noe problem, eller har du ikke live? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg