x8|volvo Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 kommer litt ann på høyrefoten din det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 kjører du pent så vil den det. kjører du hardt er det vel ca det samme som å kjøre hardt med en A motor! hvis ET`n er orginal vel å merke! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 SÅ det kan lønne seg å bytte til en ET egentlig, så lenge jeg kjører normalt, (dvs. litt rasing innimellom, men sjelden) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 tja.... går jo endel bedre da ja , men hvis du tror du kanskje en gang kommer til å begynne å trimme ville jeg valgt en annen pga innspruten for den klare bare like ca 190 hk!!Hvis du stort sett kjører "pent" er vel b23e det beste valget billig i innkjøp, billig i drift og går bra(140,136 eller 129 hk avhengi av årsmod.) Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 grunnen til at jeg har kikka litt etter en B21et er fordi lysta på turbo er der :P volvoekern: ringerike ja, hvor i ringerike hold du til a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 bor på sokna jeg! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg