Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by Eurofighter men så suger Jackass bigtime da.........folka ekke gode i hue.... Jackass er tøft det...Hehe... har fått Pepper-spray i øynene en gang..Uhell eller ikke...husker jeg ikke :( :( Endte opp på legevakta og måtte skylle øynene mine... Er ingen supergod opplevelse det heller, bare så det er sagt... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Nei, klarer meg med ei feit arm jeg :P Pepperspraygreia så skikkelig ekkelt ut. Syns det er ille nok å få vann i øya :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 For noen år tilbake, utenfor gode gamle "pointern" i sandvika, så var det en fyr som sprutet masse pepperspray i ansiktet mitt. Det var mildt sagt ubehagelig. En time etter snakket jeg med en jente, som faktisk fikk tårer i øynene av å stå ved siden av meg (da pga. at jeg hadde dette skitet på meg, ikke fordi at jeg er så forbanna kjekk) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Munnspray har samme effekt som pepperspray i øynene. Kanskje Pepperspray har samme effekt som munnspray i munnen:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by ThugstaRacing Munnspray har samme effekt som pepperspray i øynene. Kanskje Pepperspray har samme effekt som munnspray i munnen:D Etter å ha smakt på CS-gass i gele, 30%, så kan jeg garantere at det ikke er som munnspray. Det svir noe så inni h****** Standard utstyr i bilen min er 1 stk CS-gass XXL og et par håndjern ......burde være standard i alle fete biler:D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Amrikanske "mace" er vel tåregass. CS = tåregass Noen er imune mot CS/tåregass, helt naturlig. husker ikke hvor mange, men er ikke spesielt stort tall.. pepperspray er evil =) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Riktig det som overladdaren sier. viktig med cs-gass i feit bil. Jeg har selv en ti-tolv stykker liggende hjemme....GI BUD hvis det er lovlig kjære moderator:D :D :D Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Pepperspray er som sagt ulovlig i Norge. Men det finnes alternativer. Top Secret her i Oslo selger noe som er kjemisk basert og like ille som pepper spray på ansikt. Som en bonus gjør den det slik at du stinker skikkelig ille og får en blå farge der du blir sprutet. En farge du ikke får vasket bort med det første. Så hvis en jente blir forsøkt voldtatt er det bare og etterlyse en mann som er blå i hele trynet. Hvor mange slike finnes i oslo til en hver tid :D Bare husk og spørr etter "selvforsvars spray". Før pepper spray kan de ikke selge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Originally posted by suggen På jobben skrur jeg på politibiler en gang i blandt...ja, jeg skal stjele en sånn sprayboks! trenger noen saftblandere jeg.. du skaffer:D mvh Alexander Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Det er riktig at CS har ulik virkning på folk, f.eks var presten på Madla immun og sto og gliste inne i gassboden da jeg var der. Men MACE er noe helt annet, det er en kombinasjon som fungerer veldig effektivt på de fleste - problemet er at får offeret for mye så kan vedkommende tørrdrukne (slim i hals og lunger) og derfor er det forbudt å selge i mange land. Jeg har prøvet CS ved mang en anledning og etter at jeg ble sittende fast under en tømmerstokk to meter fra en CS-granat på BSKA er jeg nok en av de raskeste på med masken :D men det værste jeg har vært borti er pepperspray i øynene, det er lovlig og et rent naturprodukt men svir som :D Et annet veldig effektivt middel er hårspray. Ingen som kan nekte deg å være forfengelig! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirnick Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 en kompis av meg kjøpte det i ungarn, han spraya bittelitt på gulvet inne i et kjøpesenter og alle som gikk forbi fikk tårer i øya, det funker! ! ! Tips: IKKE PRØV! :D Siter -Polo '89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg