Gå til innhold

Pepperspray

Ranger emnet

elvis

Anbefalte innlegg

Originally posted by Eurofighter

men så suger Jackass bigtime da.........folka ekke gode i hue....

Jackass er tøft det...Hehe...

har fått Pepper-spray i øynene en gang..Uhell eller ikke...husker jeg ikke :( :(

Endte opp på legevakta og måtte skylle øynene mine...

Er ingen supergod opplevelse det heller, bare så det er sagt...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år tilbake, utenfor gode gamle "pointern" i sandvika, så var det en fyr som sprutet masse pepperspray i ansiktet mitt. Det var mildt sagt ubehagelig. En time etter snakket jeg med en jente, som faktisk fikk tårer i øynene av å stå ved siden av meg (da pga. at jeg hadde dette skitet på meg, ikke fordi at jeg er så forbanna kjekk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Munnspray har samme effekt som pepperspray i øynene.

Kanskje Pepperspray har samme effekt som munnspray i munnen:D

Etter å ha smakt på CS-gass i gele, 30%, så kan jeg garantere at det ikke er som munnspray. Det svir noe så inni h******

Standard utstyr i bilen min er 1 stk CS-gass XXL og et par håndjern ......burde være standard i alle fete biler:D

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperspray er som sagt ulovlig i Norge. Men det finnes alternativer. Top Secret her i Oslo selger noe som er kjemisk basert og like ille som pepper spray på ansikt. Som en bonus gjør den det slik at du stinker skikkelig ille og får en blå farge der du blir sprutet. En farge du ikke får vasket bort med det første.

Så hvis en jente blir forsøkt voldtatt er det bare og etterlyse en mann som er blå i hele trynet. Hvor mange slike finnes i oslo til en hver tid :D

Bare husk og spørr etter "selvforsvars spray".

Før pepper spray kan de ikke selge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig at CS har ulik virkning på folk, f.eks var presten på Madla immun og sto og gliste inne i gassboden da jeg var der. Men MACE er noe helt annet, det er en kombinasjon som fungerer veldig effektivt på de fleste - problemet er at får offeret for mye så kan vedkommende tørrdrukne (slim i hals og lunger) og derfor er det forbudt å selge i mange land.

Jeg har prøvet CS ved mang en anledning og etter at jeg ble sittende fast under en tømmerstokk to meter fra en CS-granat på BSKA er jeg nok en av de raskeste på med masken :D men det værste jeg har vært borti er pepperspray i øynene, det er lovlig og et rent naturprodukt men svir som :D

Et annet veldig effektivt middel er hårspray. Ingen som kan nekte deg å være forfengelig!

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider