Grimmi Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Noen som har testet sachs senkesett? Komplett med dempere og fjærer.. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 har vært MYE i kontakt med sachs og kolberg caspary som er imortør ang sachs til min bil (hatchback) Etter MYE om og men fikk jeg dempere bak til min bil levert på jobben.. Da viste det seg at jeg hadde fått to stk høyre demper.. Kontaktet de igjen.. Etter 3 uker fikk jeg svar på mail.. Svar : "vi produserer sachs dempere kun til høyre side av din bil" ???????? Konklusjon: HOREFIRMA! Ræva kundeservice! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Haha, det var dagens..Verste jeg har hørt;b Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Kjøper via jobben jeg og. Har god kontakt med dem fra kolberg caspary. Har aldri vært borti dårlig service fra dem. Men kan jo skje. Koster 9000 kr for komplett sett. Burde jo funke. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg