CalibR Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Interessant liten film om Michael Schumacher sin kjørestil :) http://www.angelfire.com/ab8/ferrarif12004/ms_drivingstyle.wmv 8,83Mb Bruk Lagre mål som/save target as for å laste ned eller ett nedlastningsprogram ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 funker ikke Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Kebab gud funker ikke funker fint her Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Cannot open file? Korrupt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Veldig interessant, imponerende å se farten og kontrollen rundt banen filmet fra helikopteret. Og tilslutt viser han hvorfor jeg ikke liker ham selv om han er den klart beste sjåfør i noen motorsport gjennom tidene! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Angelfire does not allow direct linking from offsite, non-Angelfire pages, to files hosted on Angelfire. This practice of 'remote linking' reduces our ability to serve out the homepages of our members quickly and efficiently. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 går ikke med opera men med explorer gikk det fint:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 haha .. dere er IE horer .. haha :P hvis jeg må synke så lavt for å få sett den så takker jeg nei .. desuten .. de gammle gutta (60-talltes F1 folk) sier at shumi fjør flere feil pr løp enn det de gjorde i løpet av en kariere (eller sesong) F1 i dag er så lamt .. det er for sikkert.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Kebab gud haha .. dere er IE horer .. haha :P hvis jeg må synke så lavt for å få sett den så takker jeg nei .. skal du rakke ned på gutta bør du kanskje ha litt kunnskap selv, hadde du ikke vært så fuckings teit hadde du kopiert linken, åpna nytt vindu, limt den inn der.. OI da funker det i firefox og opera. fjør feil? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Kebab gud haha .. dere er IE horer .. haha :P hvis jeg må synke så lavt for å få sett den så takker jeg nei .. desuten .. de gammle gutta (60-talltes F1 folk) sier at shumi fjør flere feil pr løp enn det de gjorde i løpet av en kariere (eller sesong) F1 i dag er så lamt .. det er for sikkert.. er bare du som bruker en dårlig browser. med firefox funket det fint. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg