ZtilongZ Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Jeg skal ha hull til høytalerene i hattehylla, og lurer på hva som er best å bruke til å skjære med? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 stikksag er bra å bruke. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Brukte vanlig stikksag.. Men vær forsiktig,for når du kommer til de små hulla så må du være oppmerksom,så det ikke glipper og du kjører på i feil retning.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Det er vel tilfeldigvis ingen som har ein heil/plass til 6*9" hattehylle til meg...BILLIG?? Bergensområdet ei plass. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 tror jeg har en liggende i garasjen.. Har komplett svart interiør til 3 dørs golf liggende om det er av interresse.. Og det er på sotra Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Stikksag, the one and only. Eller om du vil gjøre det for hånd; Løvsag. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 stikksag seff....!...evt bajonettsag med lite blad.... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 eller evt lage deg egen hattehylle av MDF... den originale hattehylla lager merkelige lyder den! :D Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Den som jeg har nå er en annen... Det er en 5cm tjukk treplate, men den er jo så sykt tung, så jeg tenkte å bytte over, men hvis det er bedre med den som jeg har nå, så er det kanskje like greit å bare ha den sånn... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by ZtilongZ Den som jeg har nå er en annen... Det er en 5cm tjukk treplate, men den er jo så sykt tung, så jeg tenkte å bytte over, men hvis det er bedre med den som jeg har nå, så er det kanskje like greit å bare ha den sånn... Hva slags høyttalere skal du ha der a? 6x9? Vil ikke tro det har noe å si om du bytter til den originale om du kun skal ha 6x9" eller noe, men om du derimot skal ha en stor bass eller lignende er det vel bedre med en tjukk og stiv en. Kanskje like greit å beholde den tjukke så du er sikker da :) Med mindre du vil spare vekt eller noe? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Den orginale vil jo begynne å sige på midten...ikke ofte man ser en gammel golf med en hatthylle som ikke går ned på midten, jeg ville bare hatt den plata du har der nå jeg. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 bruk plata, den er stivere, og lager bedre lyd en den fluffy originale! (erfaring) =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by DeeLuxe Den orginale vil jo begynne å sige på midten...ikke ofte man ser en gammel golf med en hatthylle som ikke går ned på midten, jeg ville bare hatt den plata du har der nå jeg. Bare å stive den opp det, min var litt sigen på midten når jeg kjøpte min golf. Bare tok et tynt flattjern og lakka det svart satte det helt innerst mot baksetet, brukte svarte skruer, syns ikke og hattehylla er like fin.;) Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Men siden han allerede har en tykk plate der så vil det jo være både enklere og bedre og bare bruke den. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Enklere og styggere :S Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg