audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 er sant det med vekta ass....særlig hvis du skal la bakluka løfte opp hattehylla når du åpner den.... Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Golfthedude Det er vel tilfeldigvis ingen som har ein heil/plass til 6*9" hattehylle til meg...BILLIG?? Bergensområdet ei plass. Eg har en, med hull til 6x9 og rør (3,5" tror eg) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by metz Enklere og styggere :S Fordi??? bare å kle denne med teppe det så er den minst like fin som en org. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Sånn ser den som jeg har ut: Vil ikke si at den er direkte stygg når den ligger i bilen... Eneste er at den er tung, og at det hadde vært kjekt å ha sånn at den ble løfta opp med bakluka... Men bortsett fra det er den helmaks, er skjært inn så festene til de "krokene" passer helt prima, og den er kledd i svart... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Skillz2k tror jeg har en liggende i garasjen.. Har komplett svart interiør til 3 dørs golf liggende om det er av interresse.. Og det er på sotra Intriør kjøpte eg faktisk seinast i går, kjøpte da intriør frå ein GTI. Men kunne du sjekka opp i det med hattehylla? Pris hviS du har TS.? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by nrd Eg har en, med hull til 6x9 og rør (3,5" tror eg) Trur det røret vil passe veldig dårleg ilag med sub kassa som ein onkel bygde for meg. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hvorfor skal man ha de dumme gummi trådene til å løfte hattehylla under der skal det jo bare være plass til sterio alikevel :) Jeg vraka min orginale hattehylle og bygfe meg en i MDF trakk den inn med svart teppe og den er helt lik den orginale :) ikke noe problemer i det hele tatt Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg