Gå til innhold

Senkesett 626 v6 92 modell..

Ranger emnet

Larsene

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At det anbefales, sa en V6-eier en gang på nett, husker ikke helt hvor.. Han sa ihvertfall at bilen ble enda bedre å kjøre da, med tanke på kjøreegenskaper. Hvorfor anbefalte de ikke senking?

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

At det anbefales, sa en V6-eier en gang på nett, husker ikke helt hvor.. Han sa ihvertfall at bilen ble enda bedre å kjøre da, med tanke på kjøreegenskaper. Hvorfor anbefalte de ikke senking?

Den var lav nok fra fabrikken. Og den ville subbe nedi om vinteren. Noe om at hjulopphenget ville bil "for hardt" for bilen eller noe. Men helt ærlig, det er 4 år siden jeg spurte om det. Husker ikke. Sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man må også tenke på, at svært mange av de som har denne versjonen, senker den. Mazda kan jo ha rett, men han som skrev om at han hadde senka den, var ihvertfall veldig fornøyd! :cool:

Så det er bare et valg man må ta.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei... Når det gjelder senking så ere kun folk av gammel årgang som er helt imot senking. Bare tull, kommer an på hvordan du selv liker å ha bilen,liker du en stødigere og mere sporty bil som reagerer når du drar i rattet og som blir litt mer SPORT, da kjøper du senkesett til bilen!!!!

Har en sånn modell selv,er 25 år og har kjørt ifra meg rå-senka og "klipte-fjærer senket biler",men senking på alminnelig måte er nydelig!

Noe annet som er tull er at Jamex er jalla,som en av de største produsentene og seriøs ikke minst så "skvaller" folk masse tull om dette merket,at de siger så mye og at de er myke,bare tull!!! Jeg forhandler de fleste typer senkesett til de fleste typer biler og har ikke så mye som en gang hatt klage på det jeg har solgt. ALDRI!!!!

Er et lite stykke kunst å få senket GE av v6 modeller så de blir "rette" da de er veldig høye foran originale, teit å bare skrive mye her,vært gjennom dette på min og 3 andre v6 modeller av nettopp denne typen så ring el kontakt meg for nærmere info.... 915 77552

el. tswracing@hotmail.com for e-post! :titties: HIHI

Lenke til kommentar
Del på andre sider