janis130 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 jeg har tenkt og kjøpe meg en 12" cadence ultradrive. er det noen som har erfaring med dette elementet? hva synes dere om cadence generelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr. Strangepork Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Den fikk i hvert fall meget god kritikk i bladet Drive (Lyd & Bilde gjengen). Du finner testen på http://www.iceaudio.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sævik Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Det er en bass jeg har meget god erfaring med. Lettdreven sak men tåler likevel mye effekt! Kan brukes med suverent resultat både i lukket kasse og bassrefleks kasse alt etter ditt ønske. Men det som jeg absolutt vil trekke frem som et godt argument for den bassen er evnen til å spille pent,ryddig og kontrollert!! Noe som hele testpanelet til Lyd og Bilde også skrev i sin test. Og den kan leveres i både 2 og 4 ohm slik at du kan finne den som passer best til din kombinasjon med forsterker:D Siter Mvh Frode Sævik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r-data Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Tjo hei... Er vell eigenteleg ikkje masse å tilføye her.. Så eg bøger meg bare i støvet til dei svara du har fått.. Ingen tvil om at dette er eit morsomt ellement som har gleda mang ein lyd frik... Lyd kvalitet 10- Totalt/pris 10 Løp å kjøp... :D Siter Tomme tønner skrangler mest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Har flere fornøyde kunder som har denne subben . Spiller meget bra og er rimelig synes nå jeg da . Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg