Elgen- Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Selger mine OZ felger da jeg skal ha nye.. 17" 4*108 Disse felgene ekke strøkne men helt greie på litt avstand.. Ikke skjeve. Følger me 2 dekk som er greie og 2 dekk som må byttes.. ET er 37 men har stått på pug så har 21mm spacere slik at ET blir 16. Har senter deksler slik at det ser ut som senterbolt også. Gi bud Kan ta fler bilder om ønskelig i helgen, morten.kofoed@chello.no Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hvor mye har du tenkt deg a? sånn ca. liksom. Kan jo by 1k for å starte runden :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 hmm, litt lite gitt.. hadde nok tenkt meg litt mer men.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindland Racing Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Du har PM;) Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
husnes pitstop Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 byr deg 2500kr tlf 40219123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 2500 er blitt budt. noen høyere? en som kanskej skal se på de i kveld.- Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 kan nåes på 996 15 119 Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Solgt. Hvorfor må jeg skrive mere tegn enn det jeg vil?? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg