245GL Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Bkulle bytte "bremselysbryteren" (den som sitter ved bremsepedalen) Hadde ikke noe Volt meter, så tenkte jeg bare skulle skjekke om det var strøm der. Så jeg brukte en prøve lampe som jeg kobla innpå de to lederne som gikk til denne dingsen. Lampa stod å blinka!!!!!!! Det er vel ikke riktig!!! Jobber til vanlig med 230 V++++men 12 V likespenning skal vel ikke så å blinke!!!!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Dc skal nok ikke blinke nei. så der er det noe muffens du ;) men du skal nok helst la den ene delen av lampa gå til jord da det er mest sannsynlig 12V inn i bryteren og 12V ut. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245GL Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Har vært oppe å fikla litt til. Pluteselig så funka alt som det skulle. Gikk ned for å sette over mere kaffe når jeg kom opp igjen funka ikke en dritt. Nå gidder jeg ikke mer. Nå har det vært så mye tull med el-systemet på den bilen + div annet, så den ribbes i morgen og vi starter proskjekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg