Gå til innhold

In Memory Of...

Ranger emnet

licorice84

Anbefalte innlegg

her var gamlebilen... en særdeles sprek GTI 8V.

hadde akkurat bygget opp motoren fra bunnen av, med sint kam og det hele. den gikk meget godt.

Marius_gamlebilen_Golf_II_GTI_resized.jpg

jeg hadde hatt bilen på veien i ca 3 uker og var påvei til jobb, da en kar på 56 år fikk det for seg at han skulle bryte vikeplikta si og toaste Golf'en min totalt...

jeg kom i 60 og han kjørte fra stillestående og rett i venstre front/siden min. slik gikk det:

Golf1.jpg

Golf2.jpg

Golf3.jpg

Golf4.jpg

lurer på hva mannen i Laguna'en tenkte på, for han så helt forvirra ut i det han så hva HAN hadde forårsaket. han crashet min bil videre inn i en bil nr 3 på andre siden av veien, deretter gikk han ut av bilen sin og betraktet meg idet jeg sleit med å komme meg ut av vraket. jaja:rolleyes:

han var iallefall snill og fulgte meg til legesjekk, deretter ringte han meg fler ganger i løpet av dagene etterpå for å høre hvordan det gikk. den eneste "skaden" jeg pådro meg, var et blått kragebein (der sæla hadde liggi) + et litt vondt kne som hadde banet seg vei inn i dashbord, og et par stive armer som følge av at jeg låste dem idet det smalt...

at det går an å være så uoppmerksom!? han stirra meg omtrent i øya idet han kjørte inn i meg. må si jeg savner den bilen litt til tider. den hadde sjel :(

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuckuGamle folk fucku

---------:fingers:---------

Holdt faen meg på å bli påkjørt av en kar på Årnes heromda'n jeg oxo, på samme måte som deg.. Gamlefaen... HOLD DERE HJEMME!!! Stort sett alt over 50 år-----> ny oppkjøring eller mist lappen, faen hell ass... :mad:

RIP go' golfen

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider