licorice84 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 her var gamlebilen... en særdeles sprek GTI 8V. hadde akkurat bygget opp motoren fra bunnen av, med sint kam og det hele. den gikk meget godt. jeg hadde hatt bilen på veien i ca 3 uker og var påvei til jobb, da en kar på 56 år fikk det for seg at han skulle bryte vikeplikta si og toaste Golf'en min totalt... jeg kom i 60 og han kjørte fra stillestående og rett i venstre front/siden min. slik gikk det: lurer på hva mannen i Laguna'en tenkte på, for han så helt forvirra ut i det han så hva HAN hadde forårsaket. han crashet min bil videre inn i en bil nr 3 på andre siden av veien, deretter gikk han ut av bilen sin og betraktet meg idet jeg sleit med å komme meg ut av vraket. jaja:rolleyes: han var iallefall snill og fulgte meg til legesjekk, deretter ringte han meg fler ganger i løpet av dagene etterpå for å høre hvordan det gikk. den eneste "skaden" jeg pådro meg, var et blått kragebein (der sæla hadde liggi) + et litt vondt kne som hadde banet seg vei inn i dashbord, og et par stive armer som følge av at jeg låste dem idet det smalt... at det går an å være så uoppmerksom!? han stirra meg omtrent i øya idet han kjørte inn i meg. må si jeg savner den bilen litt til tider. den hadde sjel :( Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 fuckuGamle folk fucku ---------:fingers:--------- Holdt faen meg på å bli påkjørt av en kar på Årnes heromda'n jeg oxo, på samme måte som deg.. Gamlefaen... HOLD DERE HJEMME!!! Stort sett alt over 50 år-----> ny oppkjøring eller mist lappen, faen hell ass... :mad: RIP go' golfen Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 takk for sympati, og ja, helt enig med deg ang. gamle schkaaal og det å ha øya åpne!fucku Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Kunne fått ny bil hver dag om jeg skulle driti i alle som ikke vika... Folk gir for mye faen :\ Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 May it rest in peace!! nok en golf som tok sitt eget liv i steden for å la eieren komme til skade!!! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg