Glacius Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 So just after a litle over 4 MONTHS on and off and on and off i finnally finished this EVO ..,well thansk to PETE for inspiring me and stuff ; ) and to all the others who have helped me U know who u are hehe .this will hopefully feature in MAX but deffo in VMAX ;D hehe so hope u like it I redesigned the HOLE car from scratch and i brushed 90 % of the car..the interior is partly brushed and so is the cooler. .the decals are all brushed and so is the colour and the rear is all redesigned and brushed (including the light ) the light glow is also brush and much more just hopE u like it .there are many faults YES i know :( but after 4 months im just ferd up sry.. Take care all cheers " BTW ENGLAND ROCKS! hehe :P Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 må bare si att den var drit kul. bra jobba :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Insane! wtf? Seriøst bra jobbet! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Det er helt vilt! Fyfaen for en syk mod! Erre mulig! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 I LIKE!!!! :cocain: skulle ønske jeg kunne brushe som deg men det er det vel ikke mange som kan... :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Sinnsykt!!! Har noen andre av moddene dine vært i et bilblad? Syns jeg kjenner igjen en Ibiza eller hva det var i Vmax. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 han jobber for Vmax;) Sinnsykt herlig evo Christer.. tror du vet akkurat hva jeg mener om bilen..den er helt sinnsvak:D tok da ikke så lang tid å få den ferdig da;) :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Sinnsykt!!! det er rart med det....men no tar det vel et par dager før det kommer noen modder. Blir som å hoppe etter han ski-gjøken :D :D :P Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 ryk å reis christer..... fy faen for en chop.....gleder meg til å se den i max og vmax.... du må være den hardeste photoshop negeren som finnes. NYDELIG!!!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 du er jo ikke riktig frisk wtf? wtf? klart blandt de råeste moddene jeg har sett Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 hmm... den er sinnsykt rå men jeg syns den er altfor lys! Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Tøft,men er det noe galt/rart med panser scoopene?ser liksom ut at de er forskjellige... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by MR.156 Tøft,men er det noe galt/rart med panser scoopene?ser liksom ut at de er forskjellige... Kanskje det er meningen? Tror nok så. Rå modd Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by MR.156 Tøft,men er det noe galt/rart med panser scoopene?ser liksom ut at de er forskjellige... du og ser vell at de skal være forskjellige?? tror du virkelig at han gjør en så åpenlys feil ?? christer: nok en gang......det der er en MENTAL EVO!! når jeg blir rik skal jeg faenmeg få laget en sånn så har vi noe å cruise rundt i her i byen :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Dette er bare helt rått :D Dæven du er god i photoshop :eek: -e321 (espen på msn) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg