Gå til innhold

Fjortiss biler

Ranger emnet

fd. busaboy

Anbefalte innlegg

Hva synes du er en fjortiss bil?

Her er min liste

Golf II Den absloutte fjortiss bilen nytter ikke med g60 Rally engang....huff

Golf III Fjortiss med litt mer penger, eller mamma har kausjonert..

Jetta II Eieren tror som oftest at den har en golf...... De er så triste

Golf IV 25 år gammel fjortiss!!!!!!! helst med 1,4 motor og euro baklys, spar meg

Hvis du lurer på hvorfor Golf I ikke er med, er det for at de er blitt så gamle at tilogmed fjortissene ikke vil ha de. Men jeg vil gjerne ha en strøken Gti, før de breie baklysa kom i 82, en framtidig klassiker.

Det tok før mye plass med allt man har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by fd. busaboy

Vet ikkje har du Opel må du jo skru litt, her som æ bor e liksom Opel og Ford rånebila......... men har du en god begrunnelse så e æ lett å overtale :D

Unnskyld meg men pleier ikke rånebiler å være fulle av fjortisser??

isåfall er jo da rånebiler=fjortissbiler....:D

men den endeløse diskusjonen om rånebiler har vi hatt tidligere....

dessuten pleier vel ikke fjortisser å ha bil.... lol

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Hvis det er den typiske rånebilen så er volvo 240 og opel Ascona B et godt eksempel. Var hvertfall veldig mye av det før.

Men nå kjører "ALLE" rundt i golf2.. :rolleyes:

døh.... bilen min erke no fjortiss bil..... :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som om han ikke liker Vw bare.....:mad:

Selv om det han skriver om Golf 1

Er jo en god grunn til at så mange som akkurat har lappen kjøper det...

Er billige, bra kvalitet til den prisen(hvis du ikke er veldig uheldig med den du kjøper da...) og lett å få tak i deler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Er billige, bra kvalitet til den prisen(hvis du ikke er veldig uheldig med den du kjøper da...) og lett å få tak i deler...

det er jo akkurat det samme med volvo også.... billig,kvalitet o.s.v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Unnskyld meg men pleier ikke rånebiler å være fulle av fjortisser??

isåfall er jo da rånebiler=fjortissbiler....:D

men den endeløse diskusjonen om rånebiler har vi hatt tidligere....

dessuten pleier vel ikke fjortisser å ha bil.... lol

Rånebiler er fulle av rånere med 14 år gamle jenter.....

Å være fjortiss er en livsstil!!! det finnes 30 år gamle fjortisser. Det er de som kjører rundt med den nyeste Absolute Music plata i bilen, ofte med 6x9 tommer i hattehylla. Bilene har i 90% av tilfellene "more show than go" og selvfølgelig teite fargete lyspærer i hovedlysa. De tror på at Dahlback har 1000 hk i golfen sin, og bruker den som referansepunkt på hvor bra golf er. Ofte bor de hjemme hos mora si, og/eller har bilen forsikret på henne eller spiser ofte middag dær........ Tror at du får 15 hk ekstra i 1,8 90 hk ved hjelp av KN filter og effektanlegg, som de ofte må få en råner kompis eller verkstedet til å bytte. Har allerede sett Sweet home alabama på kino, og kjøpt soundtracken. Dama er ofte under 18 år eller like over. +++++ skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være fjortiss er en livsstil!!! det finnes 30 år gamle fjortisser. Det er de som kjører rundt med den nyeste Absolute Music plata i bilen, ofte med 6x9 tommer i hattahylla, bilene har i 90% av tilfellene "more show than go", teite fargete lyspærer i hovedlysa, tror på at Dahlback har 1000 hk i golfen sin. Ofte bor de hjemme hos mora si enda, eller har bilen forsikret på henne spiser ofte middag dær........ Tror at du får 15 hk ekstra i 1,8 90 hk ved hjelp av KN filter og effektanlegg, som de ofte må få en råner kompis eller verkstedet til å bytte. Har allerede sett Sweet home alabama på kino, og kjøpt soundtracken. Dama er ofte under 18 år eller like åver. +++++ skjønner

haha... minner ome en jeg kjenner :D (hint hint villalobosen :D )

power filter i en fiesta 1.1 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være fjortiss er en livsstil!!! det finnes 30 år gamle fjortisser. Det er de som kjører rundt med den nyeste Absolute Music plata i bilen, ofte med 6x9 tommer i hattehylla. Bilene har i 90% av tilfellene "more show than go" og selvfølgelig teite fargete lyspærer i hovedlysa. De tror på at Dahlback har 1000 hk i golfen sin, og bruker den som referansepunkt på hvor bra golf er. Ofte bor de hjemme hos mora si, og/eller har bilen forsikret på henne eller spiser ofte middag dær........ Tror at du får 15 hk ekstra i 1,8 90 hk ved hjelp av KN filter og effektanlegg, som de ofte må få en råner kompis eller verkstedet til å bytte. Har allerede sett Sweet home alabama på kino, og kjøpt soundtracken. Dama er ofte under 18 år eller like over. +++++ skjønner

Kjært barn har mange navn...

SYnes det blir for latterlig å klassifisere bilene som fjortisbiler da det tydeligvis er eierene det går på....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker VW jeg de lager mye bra biler, men har liksom overlatt til Audi og Seat (i det siste) å produsere de kule bilene. De har jo produsert Corrado å Scirocco tidligere, du kan jo style en passat til du dør, er jo en skikkelig gubbebil uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da noen Passater som ikke går under betegnelsen gubbebil.....

Vært mange bra på VW-Audi treffene...

Og f.eks A4 og A6 er jo like mye "gubbebiler"....

Etter som det du skriver regner jeg med at du er "voksen" da?

A6 er jo ikke noe sportsbil, RS6 er jo en familiebil med MYE motor, er ikke voksen.......... , har en kompis med en Passat 2,8V6 4-motion....... kan pynte den så mye du vil er og blir en familiebil... A4 er jo mer sportslig en A6 men.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår