Gå til innhold

Fjortiss biler

Ranger emnet

fd. busaboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by fd. busaboy

Hva synes du er en fjortiss bil?

Her er min liste

Golf II Den absloutte fjortiss bilen nytter ikke med g60 Rally engang....huff

Golf III Fjortiss med litt mer penger, eller mamma har kausjonert..

Jetta II Eieren tror som oftest at den har en golf...... De er så triste

Golf IV 25 år gammel fjortiss!!!!!!! helst med 1,4 motor og euro baklys, spar meg

Hvis du lurer på hvorfor Golf I ikke er med, er det for at de er blitt så gamle at tilogmed fjortissene ikke vil ha de. Men jeg vil gjerne ha en strøken Gti, før de breie baklysa kom i 82, en framtidig klassiker.

De breie baklysa kom i 81. blah Fjortissbiler? Tror folk er mer nyanserte enn du klarer å generalisere på 4 linjer...:rolleyes: Ufattlig intressant forresten. doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Hmmm.. Første bilen min var en Golf 2, så 2 stk Golf 3 og så hadde jeg en 325 cab og nå en Bora(Som jo er en Golf 4)

Da er jeg en 25 årig fjortiss jeg da....

Og var vel en "wannabe" pakiss når jeg hadde Bmw??

:mad:

Lurer på hva du er jeg da......:rolleyes:

Han er sikkert billøs....:D

eller førerkortløs...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Busegutten, når jeg skriver dette har du postet totalt 26 innlegg.

Er det ikke litt tidlig å skrive selvbiografi?

Stakkars vet du så lite om bil, at du ikkje har noe bedre å si....... eller passa beskrivelsen fjortiss så bra på dæ, at du gikk i forsvarsposisjon.... eiler va det.... nei det går ikkje annt..... e det verkeli sånn at...... har du spart alle sugetur pengan dine før å kjøpe dæ en Jetta II med danmobility stæsj før 15000....åsså dissa æ drømmen din!

Unnskyld det va ikkje meiniga. Du får gå inn i stua å sladre tell mordi da!

Er førresen lett å poste over 400 posta hvis det ikke er noe innhoil i di!

Det tok før mye plass med allt man har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars vet du så lite om bil, at du ikkje har noe bedre å si....... eller passa beskrivelsen fjortiss så bra på dæ, at du gikk i forsvarsposisjon.... eiler va det.... nei det går ikkje annt..... e det verkeli sånn at...... har du spart alle sugetur pengan dine før å kjøpe dæ en Jetta II med danmobility stæsj før 15000....åsså dissa æ drømmen din!

Unnskyld det va ikkje meiniga. Du får gå inn i stua å sladre tell mordi da!

Er førresen lett å poste over 400 posta hvis det ikke er noe innhoil i di!

Trodde de ikke fikk internett på lukket avdeling jeg...:rolleyes:

Og virker som om du har bra peil på det du skriver om da.... :)

Godt igang med innlegg uten innhold du oxo da, og han skriver iallfall vettu iforhold til deg....

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det som ett godt tegn at porsche ikke er nevnt.

Dette var en av grunnene til at jeg valgte bilen jeg valgte, det er veldig få av dem.

Er ikke ofte man ser en 924 tror jeg.

Uansett, så er det personene som er fjortiss, ikke bilen. Og som regel "henger" fjortissene med de mellom 18 og 25 fordi det liksom er kult.

Og dermed er det ikke rart at golf osv blir ansett som en fjortiss bil, det er jo enormt mange som har de.

Dette er iallefall min mening i saken.

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PorscheFreak

Tar det som ett godt tegn at porsche ikke er nevnt.

Dette var en av grunnene til at jeg valgte bilen jeg valgte, det er veldig få av dem.

Er ikke ofte man ser en 924 tror jeg.

Uansett, så er det personene som er fjortiss, ikke bilen. Og som regel "henger" fjortissene med de mellom 18 og 25 fordi det liksom er kult.

Og dermed er det ikke rart at golf osv blir ansett som en fjortiss bil, det er jo enormt mange som har de.

Dette er iallefall min mening i saken.

En kamerat av meg som er 18 nå har 911... :) Den som Pit-Stop hadde.. Mørkeblå, fin.

Eller så er det andre du skriver sant da, men ikke like lett for alle å få det med seg..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Første bilen min var en Golf 2, så 2 stk Golf 3 og så hadde jeg en 325 cab og nå en Bora(Som jo er en Golf 4)

Da er jeg en 25 årig fjortiss jeg da....

Og var vel en "wannabe" pakiss når jeg hadde Bmw??

:mad:

Lurer på hva du er jeg da......:rolleyes:

En som har arva bilen til bestefarn sin, eiler som synes at bil er et fremkomstmiddel :D Når du kjøpe en bil der navnet ligne så mye på boring, før de som ikkje har bestådd ungdoms skolen (Otto von Bismarck) så er det engelsk for kjedeli!

Skjønner at du angriper meg , med di bilene du har eid!

Det tok før mye plass med allt man har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har arva bilen til bestefarn sin, eiler som synes at bil er et fremkomstmiddel :D Når du kjøpe en bil der navnet ligne så mye på boring, før de som ikkje har bestådd ungdoms skolen (Otto von Bismarck) så er det engelsk for kjedeli!

Skjønner at du angriper meg , med di bilene du har eid!

hvilken bil er det du har da.... siden den er så mye bedre enn allt annet???

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Hvis du ikker er bilinteressert (arva bil og/eller bil er bare fremkomstmiddel) så har vel ikke du noe interesse av å være her likevel....:rolleyes:

Tror faktisk det er folk som synes bilen min ikker er kjedelig oxo... f.eks de som stemte på Årets VW 2001.... :rolleyes:

Hvorfor skal jeg angripe deg?

synes det du skriver er latterlig.... :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Hvis du ikker er bilinteressert (arva bil og/eller bil er bare fremkomstmiddel) så har vel ikke du noe interesse av å være her likevel....:rolleyes:

Tror faktisk det er folk som synes bilen min ikker er kjedelig oxo... f.eks de som stemte på Årets VW 2001.... :rolleyes:

Hvorfor skal jeg angripe deg?

synes det du skriver er latterlig.... :op

enig!!

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne påminnelsen litt i forkant denne gangen:

Hold diskusjoner og uenigheter på et saklig nivå. Lykkes ikke dette blir tråden stengt.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår