Gå til innhold

Fjortiss biler

Ranger emnet

fd. busaboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by nitewlkr

Look who`s talking.... de var ihvertfall lovlige i motsetning til "visse" andre.... :rolleyes:

Nå er du bitter fordi min 15-åring faktisk synes Golf er rånete fjortiss saker.. hahahaha!!

Men er jo Citroen som er fin bil her.. ikke no frjortissbil det skal jeg si deg :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Assman

Nå er du bitter fordi min 15-åring faktisk synes Golf er rånete fjortiss saker.. hahahaha!!

Men er jo Citroen som er fin bil her.. ikke no frjortissbil det skal jeg si deg :D :D

Skal vi ta resten av denne diskusjonen i morgen?:D :D

Å generalisere å si at den og den bilen er rånete blir for dumt og taler om uvitenhet....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Skal vi ta resten av denne diskusjonen i morgen?:D :D

Å generalisere å si at den og den bilen er rånete blir for dumt og taler om uvitenhet....

Det kan vi vettu..

.. stikker innom en lang tur i morgen for å snakke med deg om alle de fjortissene du drar pga POLO'n din

hellothere hellothere hellothere hellothere

[diskusjon slutt :D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fd. busaboy

Stakkars vet du så lite om bil, at du ikkje har noe bedre å si....... eller passa beskrivelsen fjortiss så bra på dæ, at du gikk i forsvarsposisjon.... eiler va det.... nei det går ikkje annt..... e det verkeli sånn at...... har du spart alle sugetur pengan dine før å kjøpe dæ en Jetta II med danmobility stæsj før 15000....åsså dissa æ drømmen din!

Unnskyld det va ikkje meiniga. Du får gå inn i stua å sladre tell mordi da!

Er førresen lett å poste over 400 posta hvis det ikke er noe innhoil i di!

Jeg ser at du er i full gang med bok nr. to. violin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

En kamerat av meg som er 18 nå har 911... :) Den som Pit-Stop hadde.. Mørkeblå, fin.

Eller så er det andre du skriver sant da, men ikke like lett for alle å få det med seg..... ;)

Jada, det er klart det er noen som har pengene på plass, samt interessen, for det er jo ikke bare bare å ha en 911 :)

Men, uansett er han en heldig gutt, det er en flott bil.

Han kameraten av deg, er han på treff o.l? Kunne vært interessant å bli kjent med folk med samme interessen som en vet du :)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Lille Røde skal nå tre inn i sjefsrollen her:

Var det ikke slik at en admin for noen få poster siden advarte mot at denne tråden evt blir stengt hvis man ikke holder seg til tema!?!? Og nå blir muligens denne tråden stengt og da kommer det fult av klager på "hvorfor" og "hvem"...

Det er da temmelig underlig at det nå har sklidd litt ut.. (jeg er en jævel på å fikse sånn selv jeg :D) og at en admin hjelper til..!?!?!

Nei og nei.. fy på dere gutter!!

:ass

p.s. Citroen er bra bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, 250 000 norske kroner til bil. Da hadde det nok blitt en Volvo 850 T5-R. Den koster vel omkring den prisen hvis den er fin tror jeg. Kan også hende man har litt igjen for å fikse litt.

Men hadde jeg hatt pengene hadde jeg nok ikke brukt dem på bil. Finns vel egentlig viktigere ting her i livet. :)

(Jeg er fult klar over at det er mange som mener at det er det viktigste men)

Blir forsåvidt ingen Porsche 911 på meg før jeg mener jeg har pengene, og iallefall ikke før jeg har en god "buffer" å legge meg på om jeg skal komme i penge knipe. 911 er kjent for å ikke være så veldig lette å bli kvitt.

---

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Nå er dette waaaaayyyy off topic. Deres private fester kan dere ta privat.... og priser på biler kan dere lage en egen tråd.

Nå er det back til topic.... hvis det er mulig da?

Lille røde...... :)

Min kjære venn (og til tide kjæreste).. såklart det er mulig!!

Jeg vil da si at VW Golf er en fjortiss-bil.. av den grunn at jenter blir klamme i skrevet når de ser denne bilen og sier sånne ting som "jeg vil også ha sånn bil.." / "den var stiiiiilig" / "den er så fiiiin den bilden der azz..!!"

Derfor mener nå jeg at det er en fjortiss-bil..!!

Men det tar vel ikke lang tid før f.eks. Supra blir en fjortiss-bil.. dukker vel opp noen i bygdene rundtomkring, og da er det gjort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, back to topic:

Kan nevne biler jeg har sett fulle av fjortisser her i området da.

- Nissan Patrol (Utrolig nok)

- Diverse Audi (80, 100, A4 1,8T)

- Opel Ascona B

- Subaru Impreza

- Selvfølgelig VW Golf I til IV

- Diverse Volvoer (240, 740, osv.)

Det er sikkert fler, men kommer ikke på de akkurat i øyeblikket.

---

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår