Gå til innhold

Fjortiss biler

Ranger emnet

fd. busaboy

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Som man roper i skogen får man svar ;

Opel Calibra (Muligens Opel Manta og Ascona, men føler liksom at Calibraen har tatt over ryktet som fjortiss bil..)

Volvo 240

Gloff

BMW 318i ,eller hva det nå heter

Basert på hva "fjortizzen" kjøre rundt i omegn. (hva de sitter på med er en helt annen sak)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fd. busaboy

Hva synes du er en fjortiss bil?

Her er min liste

Golf II Den absloutte fjortiss bilen nytter ikke med g60 Rally engang....huff

Golf III Fjortiss med litt mer penger, eller mamma har kausjonert..

Jetta II Eieren tror som oftest at den har en golf...... De er så triste

Golf IV 25 år gammel fjortiss!!!!!!! helst med 1,4 motor og euro baklys, spar meg

Hvis du lurer på hvorfor Golf I ikke er med, er det for at de er blitt så gamle at tilogmed fjortissene ikke vil ha de. Men jeg vil gjerne ha en strøken Gti, før de breie baklysa kom i 82, en framtidig klassiker.

Jeg har Jetta II, og er fornøyd med den. Absolutt ikke no fjortiss-opplegg! Hva andre (les: deg) syns er meg knekkende likegyldig.

Er så fornyd jeg så.... he-he

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En typisk fjortiss bil er en bil som ser bra ut, men som suger teknisk.. En bil som vil være gjennomrustet etter 2 år :D

Gjerne en GTI, som fjortissen ikke har peil hvor mye det koster og forsikre.. Det finner han ut når reiningen kommer :D

PUG 205 GTI og Golf GTI f.eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 er rånebil, men jeg bruker mine som familiebiler.... nesten alle da... Noen år siden jeg sluttet å råne nå, bare kjører til og fra jobben og verkstedet jeg. Fjortissbil må jo være fiat uno turbo eller golf II CL 1,3 med sota ruter?

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fd. busaboy

Fan!!!! jeg tok visst feil.........er jo ikke fjortisser som kjører Golf og Jetta, for å unngå misforståelser; Bora heter Jetta i USA.

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=244118

Så alle som kjører VW er homoer da......

Skal vi følge tankegangen din er jo alle som kommer ifra N.Norge samer da... eller reinsdyr.....

:rolleyes:

Ja, ja.

Hadde nok rett med det jeg skrev at du bare ikke likte Vw.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Så alle som kjører VW er homoer da......

Skal vi følge tankegangen din er jo alle som kommer ifra N.Norge samer da... eller reinsdyr.....

:rolleyes:

Ja, ja.

Hadde nok rett med det jeg skrev at du bare ikke likte Vw.....

Jeg legger ihvertfall dokumentasjon til mine påstander, kan du dokumentere din påstander, så er du hjertelig velkommen!

Det tok før mye plass med allt man har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror på alt jeg leser i nettavisen, og andre aviser jeg! Er jo ikke slik at folk tenker han kjører Golf/Jetta/Bora han må vær homo.

Vet om en homse som kjører Volvo,........... da må jo jeg å være homo, og det sto på lista Saab 900...aaaa det har jeg jo eid. Fan åsså trodde jeg var hetrofil, BoraBora vi møtes på London ;)

Du må egentli være rimelig flau over bilen din siden alt jeg sier går så inn på deg. Det som er trist er jo at du når jeg ville starte en tråd om hva folk mente var fjortis biler, så svarer du med et personangrep på meg......... når jeg så finner en for de fleste andre morsom artikkel om homofile og bilene deres, og linker til den, så begynner du med at alle fra Nord-Norge er samer.

Oslo har jo flest samer av alle tettsteder i Norge :o

Akkorat som at VW Bora/Jetta er favorittbilen til homser i USA, er jo N-Norge sikkert favoritt plassen til samer...

Dessuten så liker jo damer homser best siden de er så "utilgjengelige" hva med å kopiere den artikkelen å legge den i bilen, slik at når du plukker opp haikedamer, kan de lese artikkelen, og tro du er homo. Så kan du si at jeg trodde jeg var homo helt til jeg møtte deg til dama, og harve over dem i leatherlook baksete ditt.:D

Det tok før mye plass med allt man har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår