Gå til innhold

Fjortiss biler

Ranger emnet

fd. busaboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by borabora

Ja, jeg er veldig flau over bilen min..... :D

Og du som går til personangrep på meg.

Hørt om ironi?

Men hva hadde den artikkelen her å gjøre, off topic av det du begynte med, og ikke prøv å si at den ikke var rettet mot meg. :mad:

Var ikke rettet mot deg, syntes ikke den artikkelen var mer off-topic enn mye annet i denne tråden.

For å avslutte "vår" diskusjon, kan jeg si at har ikke noe i mot VW generellt, men her som jeg bor (Troms) er det sinnsykt mange fjortisser som kjører Golf og Jetta. Biler med farga pærer, neonlys, dårlig sota vinduer sotaspray over alt osv.. De som har stylet mer seriøst har som regel gjort det på 1,4, synes biler skal ha mer Go than Show.

Golf er jo gode biler, med mye tilgjengelig plastikk "trim" så det er ikke rart fjortissene kjøper de. Ser bare helt håpløst ut med en bil som ser ut som den har 300hk, og har 90, de som er mer voksne har som oftest biler som ser ut som de har 90 men har 300.

Dette betyr ikke at jeg mener du er en fjortiss eller at du er homo, det eneste jeg vet om deg er at du er lettfyrt :D

Så i en annen tråd at du lurte på en 1,8T, regner med det va til Boraen, at du kansje har en bil som ser ut som den går fortere enn den gjør betyr heller ikke at jeg synes du er en fjortiss, fordet om det ikke er helt i min smak.

Det tok før mye plass med allt man har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Loppa

Tar denne påminnelsen litt i forkant denne gangen:

Hold diskusjoner og uenigheter på et saklig nivå. Lykkes ikke dette blir tråden stengt.

Quoter min tidligere post i denne tråden. Når det går over til krangling, enkeltpersoner i mellom stopper jeg dette før det evt går over streken ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår