Gå til innhold

Norges Råeste Ascona B?

Ranger emnet

TMB

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må nok bli den her.....

Diverseopelascona018.jpg

Hadde du lakka frontplata,lakka grillen mattsvart,fått svart innmat i løktene og fjerna det oransje glasset i blinkelyset så hadde du din vorre dritrå.. Men må se meg enig i den svarte med breisladd og den mørkeblå.. Ka dokker synes om den MLK Asconaen da?Den er jo ribba nå og til salgs..

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

MLK asconaen er jo klart den feteste!

utrolig diggbar bil!

men i løpet av/eller sommern etter håper jeg på at asconan til brosjan er ferdig, med trimma 305v8, 18" chromefelger, lowriderkit og lambodører.. hadde jeg bare lært meg å laste opp bilder skulle dere ha fått sett bilder av prosjektet hans.

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MLK asconaen er jo klart den feteste!

utrolig diggbar bil!

men i løpet av/eller sommern etter håper jeg på at asconan til brosjan er ferdig, med trimma 305v8, 18" chromefelger, lowriderkit og lambodører.. hadde jeg bare lært meg å laste opp bilder skulle dere ha fått sett bilder av prosjektet hans.

Registrer deg inn på http://www.photobucket.com . Så er det enkelt som bare fy. Helt gratis!

La det skje litt kvikt :)

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrer deg inn på http://www.photobucket.com . Så er det enkelt som bare fy. Helt gratis!

La det skje litt kvikt :)

skal prøve å få til det, men bildene jeg har på datan her er gamle. så han har fått gjort mye etter disse bildene. blant annet å ha satt inn motoren gjort ferdig lambodørene og festa luftbelgene til lowriderrkittet. kan høre med han om han kan sende over noen bilder!

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider