volvo850 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 kan bekrefte det dere sier om at de må ha tak i fører. går ikke på eier. en kamerat av meg ble knipsa med bilen til faren sin og da faren fikk bot sa han at han ikke hadde kjørt. faren ble innkalt til avhør og de så på bildet at det ikke var han. bildet var heller ikke av beste kvalitet. så spurte politiet om han visste hvem det var. han sa nei og at bilen ble lånt ut til en 10-12 kamerater av sønnen hele tiden. så ble sønnen innkalt og han tok på seg briller og gredde håret annerledes enn vanlig og sa det ikke var han som hadde kjørt og at han ikke kjente igjen karen på bildet. da var saken ute av verden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 det regnes som fakta at de må ha fatt i føreren, men tror ikkje noen skal satse på å ta på briller og gre håret annerledes, då skal bildet være jævli dårlig Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 1. Grensa er til for å holdes! 2. Kjør som folk! Ikke tøfft å kjøre fort! 3. Ikke gidd å risiker ditt eget eller andres liv! Klarer du ikke dette, burde du ikke ha lappen! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hva med den berømte photoblocker sprayen som skal reflektere blitzen så mye at bildet blir overeksponert og du ikke kan se skiltet?' Legg spesiellt merke til de "gode" før og etter bildene: Man ser helt klart at de bare har brukt photoshop/paintbrush for å lage en hvit firkant (som ikke engang er sentrert) over skiltet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Arosa 1.0L Hva med den berømte photoblocker sprayen som skal reflektere blitzen så mye at bildet blir overeksponert og du ikke kan se skiltet?' Legg spesiellt merke til de "gode" før og etter bildene: Man ser helt klart at de bare har brukt photoshop/paintbrush for å lage en hvit firkant (som ikke engang er sentrert) over skiltet! har hørt at skiltet blir visende bedre og jeg.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg sier bare en ting jeg kjør som folk ;) Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by m@ts Jeg sier bare en ting jeg kjør som folk ;) :D :D :D :D :dude: :hello: hellothere Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Kjøpe moped bil kansje ? Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by m@ts Jeg sier bare en ting jeg kjør som folk ;) Du kjører ikke akkurat så umenneskli fordi du kanskje har 100-110 i ei 80 sone. Er jo greit å lure seg unna ei latterlig bot på 4-5 lappa om det skulle bli aktuelt:rolleyes: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Det er bare å skru av skilte forann... men ville ikke gjort det for mye... Men hvorfor ikke bare la være å kjøre for fort forbi da? Finnes andre plasser å kjøre gris en plasser hvor det er trafikk og fotobokser. -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Nissmann Det er bare å skru av skilte forann... men ville ikke gjort det for mye... Men hvorfor ikke bare la være å kjøre for fort forbi da? Finnes andre plasser å kjøre gris en plasser hvor det er trafikk og fotobokser. -Erik- Eller lage en ordning på skilte med en knapp inni bilen som gjør at skiltet bøyer seg ned eller noe... da trykker du på denne kanppen når du kommer til skilt som opplyser at vei du kjør på har automatisk kontoroll. Det er jo enkelt når det sprer seg like mye som løvetann :) jo, men sikkert noen som sier fra at noen kjører idiot der... Begynner å komme fotobokser i bodø og, så en i dag når jeg kjørte til fauske... :mad: men den var ikke klar enda da :D og jeg kjørte ikke for fort:) uansett Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hvorfor skal folk legge så mye arbeid i å ikke bli tatt av fotoboks når de vet den står der. Jeg ville ikke spekulert i det og fått en bot på noen tusinger. Det greieste er å bremse ned, evnt kjøre i fartsgrensa. Hvis du kjører på en ukjent vei og blir tatt, så er det ikke noe å gjøre med det, men man trenger ikke teste ut sånne ting hvis man vil prøve å unngå å få bøter, prikker og/eller miste lappen. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Selvsagt er det best å holde den farten som er på en strekkningen du kjøre... Hold farten er nok den smarteste måten Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jepp. Ikke gjør som disse kara her! Link VG #1 Link VG # 2 Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by znapp leste om det jeg og, dem pressa han til å innrømme det.. Var ikke detta en som kjørte rundt i bilen til kvinnfolket? Da de fant reg.nr. fikk de kontakt med henne, og hun anga han? Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg