Yoneck Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by m@ts Jeg sier bare en ting jeg kjør som folk ;) Greit nok, men hvis man gjør det, risikerer man jo haugevis av bøter for det... Jeg vil absolutt påstå at jeg kjører som folk når jeg cruiser pent og pyntelig i 130 km/t oppover 4-felt E6 nordover fra Oslo ... Jeg syns også jeg kjører som folk når jeg ligger i 100-110 fra minnesund og nordover. Forutsatt at det ikke er noe særlig trafikk, og grei sikt. Det er ikke noe hyggelig å bli blinka på i 110 oppover der... -- fS - Foreløpig uten fartsbøter Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Evjen Hvorfor skal folk legge så mye arbeid i å ikke bli tatt av fotoboks når de vet den står der. Jeg ville ikke spekulert i det og fått en bot på noen tusinger. Det greieste er å bremse ned, evnt kjøre i fartsgrensa. Hvis du kjører på en ukjent vei og blir tatt, så er det ikke noe å gjøre med det, men man trenger ikke teste ut sånne ting hvis man vil prøve å unngå å få bøter, prikker og/eller miste lappen. Hvorfor? Fordi det er så lett å glemme seg bort. Jeg tar en omvei på vei til / fra jobben hver dag. det er ikke snakk om mer en ett min hver vei omtrent, men det er fordi det står fotoboks begge retninger, og jeg har mer enn en gang vært uoppmerksom og holdt på å flise forbi i litt over grensa. Å bryte fartsgrensene er ikke noe man gjør fordi det er tøft, eller noe sånt. Selv kjører jeg stort sett alltid over fartsgrensen. Det er rett og slett fordi det blir for dumt å putre avgårde i den farten noen tydeligvis mener jeg skal. Å kjøre i 100 på firefelt motorvei blir rett og slett for dumt. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Gromit 1. bare tull fordi det går på eieren av bilen og kan ikke eieren si hvem som kjørte får eieren boten det e bare pisspreik, en kamerat, eller broren til en kamerat av meg har gjort det flere ganger! boten kommer men han kan nekte pga at de ikke ser hvem som kjører.... skal mann gå å huske 24-7 hvem som låner bilen etc?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Tommy_erwin 1. Bli villt god til å drifte. Få bilen til å gå sidelengs når du passerer fotoboksen. Husk å ha solskjermen vendt ut på siderutene. Rett opp kontra, kjør videre. Hvis ikke så er ehrnst sitt råd ganske godt. Jeg pleier som oftest å gjøre det selv. Øy, jeg skulle si det:D Var det første jeg tenkte når jeg så posten:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg