vw2_prosjekt Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 1000 Miglia felger til salgs. Evo 2, skal være ganske like de på bildet. Har ikke tilgang til kamera nå. Har stått på Audi A3. ET-20. Felgene er 8,5*19 med Continental SportContact 2 dekk i dimensjon 235-35-19. Bra med spor igjen. Felgene er ikke strøkne. To av dem er noe kantkjørt mens de to andre har noe småsår. Veit det er litt kjipern uten bilde av de, men skal prøve å få somle til noe. Tenkte rundt 8500,- for felgane m. dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Noen som veit om disse vil passe på min S3? Tenkte da på inpresset?? Får jeg de billigere ved rask handel?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Jeg vet ikke om de passer, men liten prisreduksjon kan vel kanskje la seg gjøre:) En fordel hadde vel vært om de som var interessert hadde tatt en titt på de. Bor mellom Larvik og sandefjord Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by vw2_prosjekt Jeg vet ikke om de passer, men liten prisreduksjon kan vel kanskje la seg gjøre:) En fordel hadde vel vært om de som var interessert hadde tatt en titt på de. Bor mellom Larvik og sandefjord Marius Jeg bor i horten, så skulle gå det. Har du et nr jeg kan eventuellt nå deg på eller?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Nr. er 92838141 Formulerte meg litt dårlig kanskje. Felgene ligger på jobben i Stavern. Er sønn til sjefen sine, harliggi her og tatt plass så jeg fikk i oppgave å fjerne de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg