Essex Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 hvor får jeg kjøpt sånn kombi greie med kost og skrape? som ikke er stål børste! noe mykt noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Claser'n! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Jeg kjøpte en på Rema 1000 ifjor. Kostet meg kr. 10, is-skaperen knakk etter 2 dager :p Kansje jeg ikke skulle ha brukt den til å fjerne snøen (som hadde frosset til is) under skjermene :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Bensinstasjonen :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by CivicVTEC Bensinstasjonen :D de har som regel av typen isskrape / stålbørste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 På Esso på Jessheim har de snøskrape/kost...Hvit plastikk skrape i ene enden, og kost med blå bust i andre... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by CivicVTEC På Esso på Jessheim har de snøskrape/kost...Hvit plastikk skrape i ene enden, og kost med blå bust i andre... slik har jeg :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Rød bust på Esso her affal ;) hehehe Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by HondaBabe Rød bust på Esso her affal ;) hehehe Min er ihvertfall blå, og ble hederlig innkjøpt på Esso for 4 dager siden...Hehe... Ser den må ibruk etterpå, for nå snør det no jævli her doh doh doh doh Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 ok, får ta en tur til jessheim jeg da!! ja, er leiiiiiii snø, vil ha palmer og strand jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by Essex ok, får ta en tur til jessheim jeg da!! ja, er leiiiiiii snø, vil ha palmer og strand jeg... Du får gjøre det...Er som sagt 3 Esso stasjoner på Jessheim, men min er kjøpt ved McDonald's...(mc sida)... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by CivicVTEC Du får gjøre det...Er som sagt 3 Esso stasjoner på Jessheim, men min er kjøpt ved McDonald's...(mc sida)... ok, den er best der? hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by Essex hvor får jeg kjøpt sånn kombi greie med kost og skrape? som ikke er stål børste! noe mykt noe... Jeg er nesten 100% sikker på at bilextra eller hva det heter på Skårer har det du trenger. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg