golfrider Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Noen som har noen felger til meg? Alt av interesse! Gjerne oppussingsobj, men ikke helt kantkjørte vinglefelger! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Er ikke med kant, men.. Selger mine 15" felger. Tror de er 7" eller 7.5" brede. 195/50-15 TOYO Proxes T1-S, kun brukt en sesong (dekkene). Meget gode dekk. Noen små riper her og der, og et sted med litt større ripe. Fine felger for en som ikke vil bruke jææævlig mye spenn. Boltsirkel 4x100. Og VW-emblemet kan selvfølgelig byttes ut.. Det kjøper du der du kjøper felger. 3500? Felger på bil: Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hehe, stereosenk Kaldblod? :D Har et sett med 15", 7" breie. Med litt kant. De er egentlig ganske fine, men kunne trengt ny lakk, da lakken på "eikane" er matt og stygg, og klarlakken på kanten er forsvunne her og der. Står 205/50 dekk på med bra mønster. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Jeez Hehe, stereosenk Kaldblod? :D "neida" :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Sånn det skal vere ;) Felgane er av merket Fondmetal, dekka er av typen Sawa. Felgane er godt balanserte, merker ikkje noe risting. Sporing blir det såklart mer av om du er vant til tynnare dekk. Si ifra hvis du er interessert. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Har noen 8x15 felger et .. egenlig ikke til slags .. men ko med bud Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Er ikke til salgs, men kom med bud? Dette er en tråd der dere skal legge inn ting til salgs.. Jeez.. Apropos Jeez: har du noen bilder av dem på bil? Evt. pris? Kan hende de er av interesse.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 bumpeli-bump Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Dette er en tråd der dere skal legge inn ting til salgs.. Jeez Javel? :) Ja.. har noen bilder fra når eg prøvde felgane på Jettaen før vinteren, men bildet er ikkje noe fint og reflekterer, etter mi mening, ikkje felgenes tøffhet som de skal. Alle sammen er rett på og.. men du kan nå få sjå de. Original høgde på bilen :op Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 du kan få kjøpe mine... 15" med 195/50 dekk. begynner å bli litt slitne et par av dekka, men felgene er stort sett strøkne... er et par små hakk i de, etter at søstern har lånt bilen og sånt, men det må man vel kanskje regne med..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hehe, nei, de er vel ikkje sånn heeelt vanlige nei :) Men virker jo som dårlig lakkering detta der, her i bygda lager de felger til VW, Volvo, BMW osv. og en sånn lakkfeil hadde vore en klar vrakfelg. Menmen.. koffor kunne du tenkt deg mine felger når du allerede har et sett sjøl da? :) Kan gjerne selges for 2000, uten dekk, da kan de sendast med posten som to pakker à 187,- hver, blir under 20kg eller ka grensa var. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Jes.. enten eg eller du kan nå ta kontakt hvis eg/du føler for noe salg/kjøp i tilfelle behovet skulle melde seg :) Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg