Gå til innhold

Felger til min Polo!

Ranger emnet

Polo6n1995

Anbefalte innlegg

Originally posted by Polo6n1995

Jeg lurer på om noen skal selge noen Borbet 14" felger. Har funnet ut at felgene som sitter på bilen min er litt for store... Ta kontakt hvis det er noen som har noen liggende! :)

Hei du!

Ser ut som du er ny her, da får jeg vel æren av å ønske deg velkommen..hehe..

Jeg har desverre ikke noen felger til salgs, men hvordan felger har du på bilen nå da...siden du mener de er for store?! bilder?

er ikke borbet-felger litt oppbrukt på polo-fronten da? etter min mening...

forandring fryder vet dere:P

mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja..Jeg er veldig ny her!

Jeg kjører til daglig rund med AZEV A 215/40/16... Men det blir litt for stort.. merker det i svinger og humper...stakkars hjulbuer! Jeg føler bare for å få skaffet meg noen mindre...tror det trengs.. Har du noen tips til andre felger jeg kan ha på en polo 6n...som kan se passe bra?

// 2 Fast 2 Play // Polo6nR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal selv kjøre med 16" på min litt eldre polo, men da med 195/40-16 dekk...dette er stort, men jeg har fått banket inn kanten på hjulbuene, så håper det går bra:D

vet ikke eksakt hvilken smak du har da...men gå for noe som ikke alle andre har prøvd før deg! du kan jo prøve å leke deg litt i photoshop, om du har muligheten! da ser man ca. hvordan det ville sett ut!

lykke til videre

mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :)

ja gå for noen andre felger, synes for mange har for mye likt på poloene sine :(

hehe, ja ikke sant! Det er alt for mange polo'er som nesten er identiske, og det vil man jo ikke ha noe av..hehe...derfor jeg prøver å kjøre en annen stil..vi får se hvordan det blir til slutt..noe likt som andre, og noe som er mer eller mindre nytt:D !

mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja ikke sant! Det er alt for mange polo'er som nesten er identiske, og det vil man jo ikke ha noe av..hehe...derfor jeg prøver å kjøre en annen stil..vi får se hvordan det blir til slutt..noe likt som andre, og noe som er mer eller mindre nytt:D !

mvh Mads

Greit nok at mange blir identiske når de skal kjøre clean look :P ser ut som mange går for den (kult det også). Men jeg synes det er gøy når folk kjøpe lykter, styling, neon, 748 boing vinger og hale flipp... u-name-it.. som ingen andre har. folk styler jo biler så de skal ha noe som "representerer" noe de liker og står for og ikke fordi "å sånn at jeg har sett, sånn vil jeg også ha" :) glad det ikke er tattoeringer vi snakker om :D

Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...