olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Holdt på å meie ned et par gamle kjerringer å no bikkjer midt i byen i dag når jeg møtte på drømmebil nr2 på lista mi.. Så borti veien at det kom no digert faan skap, som ble bare større og større, tenkte at det var den vanlige ram`n som driv å tusler rundt i byen, men da den kom nærmere så fikk jeg øye på det sinnsyke scoopet på panseret som paralyserte meg totalt, å heldigvis hadde de gamlingene litt reaksjon igjen.. hehe Fikk bilen opp på siden så så jeg det sto "Srt 10" Åååh Fyyyfaaaaan tenkte je da.. å den lyden da gitt.. sattan.. Så den litt senere parkert i gata og, så den deilige "Viper Powered" langs scoopet.. Som de i autofil en gang sa, " Hvis du putter frontfangeren på en srt-10 foran en mini så blir den borte" det gjelder også golf! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Utrolig koslig og fint innlegg,men jeg har dessverre ikke sett den... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hva forventer du da, når du bor i Tromsø? Tosk. Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 hehehe :D :D så forøvrig to evo 8 rett etterpå og.. en rau og en svart.. ikke sett den raue her før nesten.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by olehenri hehehe :D :D så forøvrig to evo 8 rett etterpå og.. en rau og en svart.. ikke sett den raue her før nesten.. Kul bil denne SRT-10 ja.. farge var det på den da? Rød evo8 ja.. møtte en i sta faktisk.. ikke helt ille bil det heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 svart diger monster.. hehe.. så den igjen i dag og, så jeg holdt på å gå i sida på onkel politi.. :-s :rolleyes: rau en ja, sto no valvoline el no på siden.. Men syns den svarte evo 8 her i byen er penest ass.. :P Heller ikke ofte man ser en evo med barnesete og skiboks.. :D måtte le når jeg så den med det i våres.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 De selger nok bra. De er nesten hverdagskost her. Svarte som røde.. Kan jo hende jeg ser noen av de samme om igjen hehe... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Camryfellow De selger nok bra. De er nesten hverdagskost her. Svarte som røde.. Kan jo hende jeg ser noen av de samme om igjen hehe... Ville heller kjøpt en srt-10 enn evo8 ass.... billigre vel, å mer hk i srt.. :D King of The Road with srt-10 Kommer ikke over hvor stor den bilen er ass... kanskje litt større pga jeg kom i lav bil men.. :rolleyes: Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by olehenri Kommer ikke over hvor stor den bilen er ass... kanskje litt større pga jeg kom i lav bil men.. :rolleyes: Trust me, den bilen er en helvetes massiv sak uansett hva slags bil man sammenligner med (foruten om H2 kanskje)... Fronten er jo direkte skummel å møte, og satan, SRT-10 Ram er en heit pickup. Helt klart! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by olehenri svart diger monster.. hehe.. så den igjen i dag og, så jeg holdt på å gå i sida på onkel politi.. :-s :rolleyes: rau en ja, sto no valvoline el no på siden.. Men syns den svarte evo 8 her i byen er penest ass.. :P Heller ikke ofte man ser en evo med barnesete og skiboks.. :D måtte le når jeg så den med det i våres.. :D Vet hva du mener. For en tid tilbake, så møtte jeg på en ung dame kjørende i en evo 6, med barnesete, og tilhørende barn. Typen måtte sitte baki:D :D Da lo jeg godt. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 hehe.. :P møtte på den svarte evo 8 i byen i dag.. dama te karen som kjørte, å barnesete og ungen baki .. :P :D fett syn! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg