xtreme-corrado Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 hei.. skal bytte framre motorfeste på corran snart. hvordan er det å gjøre dette på corran? kun gjort d på en volvo for lenge siden... er dette enkelt, eller bør jeg regne me å knote en god del timer, noe jeg bør passe meg for osv,osv...?? mvh roger:dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Enkelt, så vidt eg huske er det to boltar fra undersida og ein på toppen. Jekk opp motoren litt foran, så du får vekta av festet. skru laust, litt lirking, så har du den ut. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Enkelt, så vidt eg huske er det to boltar fra undersida og ein på toppen. Jekk opp motoren litt foran, så du får vekta av festet. skru laust, litt lirking, så har du den ut. da var motorfestet bytta, det gamle var gått rett av så det var ikke for tidlig for å si det sånn, hehe... gikk egentlig ganske enkelt, men det var litt trangt å få det ut, jeg måtte skru av oljefilteret får å få ut det gamle og inn med det nye.. mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 må bare slenge inn et spørsmål her. Hvordan er det å kjøre med knekt motorfeste. Kan det ødelegge noe? Tenker på å kjøpe en bil med et ødelagt motorfeste foran, men må kjøre 50 mil for å få den hjem i garasjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Det går nok greit, men du må ikke være så hard med den. Jeg hadde problemer med at vifta ikke startet på corradoen min, skjønte ikke helt hvorfor, men viste seg at motorfestet hadde revnet fullstendig og innmaten kom ut å sto oppå restene av festet, dette gjorde at braketten klemte vifta fast ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg