Majty Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Grattis med lappen Jalli :) Bare å få satt på dynamoen på mazdaen din nå så har rånetiden starta for deg også. hehe! onfiredevi :cool: yodude yodude yodudeG yodude R yodude A yodude T yodude T yodude I yodude S yodude yodude yodude :cool: onfiredevi Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 takker:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 grattis :D Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 takker:) har du peiling på mazda? ta en tur innom http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=64070 og gi meg tips...funker ikke helt 100% riktig lixom:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Du var vel tilfeldigvis på Shell'n på Strømmen igår kveld du? Syns jeg bare så en lik etter beskrivelsene dine i signaturen..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 yuppers, var en bitteliten tur innom:) har en liten eksos lekk da:( kom litt fort over en dump på fjellhamar:(men skal tette den når jeg gidder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Originally posted by Jalli yuppers, var en bitteliten tur innom:) har en liten eksos lekk da:( kom litt fort over en dump på fjellhamar:(men skal tette den når jeg gidder:) Tenkte ikke over det før nå, men det er deg Jalli ja...;) Hilst på deg før.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 *tenke som faen..Ole som kjører golf..gruble* faen ass, hmm...hvorhenn hilste du på meg? enste ole jeg kommer på er en Ole av en vennine av meg(Gro) haru msn ell? pm hvis du har:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg