b-dog Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 modd org. ???? hva syntes dere..???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 faen logga på min lille bror sin logg... faen det så jeg ikke før nå... Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 var rå den! Likte fronten. Kutt ut side pipes eller finn noen nye, dårlig kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 den så ikke så virkelig ut og felgene er rappa fra digimods ser jeg... dårlig kvalitet på bildet også men stå på! Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas.langbråten Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 not bad.. tar du å lager enderørene blankere.. blurer og tegner opp med de fargene som er forskjellige med med paintbrush. også lager du litt skarpe overganger.. ikke fra hvit til svart, men fra f.eks hvit til hvit med LITT svart i.. meget lys grå f.eks.. så blir det bra.. bare begynn med det mørkeste ned :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg