Teddy Boy Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Noen som vet hordan man tar av listene som sitter midt på dørene av granadaen? Det ser ut som om de kan skyves fram og tilbake til et visst punkt, men så stopper de (hvertfall på bilen min). Jeg har ikke tatt i skikkelig fordi jeg ikke vil ødelegge dem / festene... Jeg får dem hvertfall ikke av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Ikke sikker, men siden du ikke har fått noe svar så trur jeg det er noe på innsiden av døra. Jeg har hatt av trekket uttallige ganger pga håndtaket (dårlig patent på min modell). Da mener jeg at jeg har sett noen små tapper eller om det er skruer eller et eller annet på baksiden. Kanskje det gjør deg noe klokere. Hva skal du da? Ta av for godt, eller lakkere, GL-lister? Bare lurer.. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy Boy Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Ok, takker... Skal prøve det.. Jeg skal ha dem av fordi det har begynt å komme litt rust under dem. Og hvis jeg får tak i ghia-lister så setter jeg på dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolboss Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ok, takker... Skal prøve det.. Jeg skal ha dem av fordi det har begynt å komme litt rust under dem. Og hvis jeg får tak i ghia-lister så setter jeg på dem... bare og ta dem rett av!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 på dørene så sitter det en skrue igjennom for å holde fast listene . har bygd om til ghia jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg