Tuningpower Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Jeg er ute etter en fet alu vinge som kan passe på Rekorden min!! men jeg vil ikke ha en kjempe høy vinge alà fast and the furious style!!! :P noen som vet om noen plasser de selger slike?? eller evt. har brukt å selge?? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsxman Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 De har aluvinger på http://www.astperformance.com/ . Har sett en del fine aluvinger der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 takk for den linken!!! var en ny side for meg:) var mye tøft innpå der!!!! synd at ikke pris står der da!! må ringe forhandler!! :P Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg