erling Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Originally posted by MrHappy Makan til holdning..... Og du... jeg snakker ikke om boostcontroller. Jeg snakker om en boostCUTcontroller. En som denne Jeg vet dette siden jeg har jobbet på vag. Og jeg tror dette kan være en løsning, en billig løsning. Og man ødelegger ikkenoe, denne fungerer MEGET bra. Jeg prøvde bare å komme med et alternativ.... kanskje dette er løsningen, kanskje det ikke er.... ingen som vet før det er prøvd ut på audi. Men det funker på alle japse biler.... Funker på japsene ja, men det er jo enkelt å lage selv da. trenger jo egentlig bare et potmeter, + litt til smådill for at det skal se pent ut. TS: Trenger vel ikke akkurat ødelegge styringsboksen, det går da vel ledninger ut av den? :confused: Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TS-Racing Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 gjør akkurat som dere vil !! om dere vil finne opp hjulet på nytt så gjerne for meg.... tror ikke det er noen som har skrudd mer 1,8t enn meg ,jeg forteler bare mine erfaringer det er veldig mange: "det funker på min" "en kompiss av meg....." "det burde gå med...." "det er BARE å ta..." om dere vil ha det til å funke,bruk min oppskrift ....det blir den til slutt alikevell :confused: ts Siter TS-Racing t.90038980 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Originally posted by TS-Racing tror ikke det er noen som har skrudd mer 1,8t enn meg ,jeg forteler bare mine erfaringer ts Sant nok, all respekt for det. Jeg har ikke mye peiling på Audi så jeg kan ikke si mer om saken. De får prøve de som vil, evt har audi.. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Originally posted by TS-Racing gjør akkurat som dere vil !! om dere vil finne opp hjulet på nytt så gjerne for meg.... tror ikke det er noen som har skrudd mer 1,8t enn meg ,jeg forteler bare mine erfaringer det er veldig mange: "det funker på min" "en kompiss av meg....." "det burde gå med...." "det er BARE å ta..." om dere vil ha det til å funke,bruk min oppskrift ....det blir den til slutt alikevell :confused: ts Kanskje løsningen er å sette inn "varmkjørings chippet" også sette inn "opp til 50kmt chippet" også sette inn "opp til 100kmt chippet" også sette inn "bane chippet" også sette inn "bånn gass chippet" også lese diagnose også sette inn "væææærsting chippet" :D :D :D :D :D :D :D Men men... sånn er det nå bare...... Du har nok skrudd mere A4 i.8teeeeeee enn oss andre...... Men hvor mye inngående elektro kunnskap har du om bilens elektroniske motorstyring? Tro det eller ei, men denne boostCUTcontrolleren fungerer..... Men som sagt, det gjenstår å vise det på en ååådiiiii Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg