Gå til innhold

Inner City Meet 2005

Ranger emnet

EriC

Anbefalte innlegg

Åhhh... Dere altså.. (Sorry men jeg må skrive på engelsk for å kunne uttrykke meg korrekt)

I feel that people at this forum have a extremely easy tendency to start complainin about shit. There's always someone who starts whining about some stupid matter. If you think the whole thing is stupid, ok, that's your opinion. However, I find that hard to believe. We got tons of tricked out cars, a free concert with cool artist, we got food, a grill, women washing cars, and stands to buy all kind of styling/tuning/stereo.

Everyone should be very grateful that anyone bothers to try and pull together some arrangement like this! Or would everyone just prefer meeting each other at some gas station in the middle of nowhere and listen to trance while you drive around in circles?

I do not wish to start another argument here, so basically, those who like what I'm doing; great. Hope to see you or your car there. For those who don't; either you can privately send me suggestions of what you feel I could do to improve the event, or say nothing at all.

Peace

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Listeprisen på en original M3 GT er høyere enn gjennomsnittsbilen på fjorårets tilstelning. Det vil jeg påstå.

Være seg original M3 GT eller ei, burde man finne minst én plass til denne typen bil fordi de langt i fra vokser på trær.

Har du tenkt på at det ikke er en spesiell bil? legg ut bilde, så får vi se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg som en unge til innercity:) bare bilen rekker å bli ferdig da.. Var der i fjor, mange kule biler og bra musikk. Kule biler blir det garrantert i år også, og de artistene som kommer er kjempe bra! All ros til de som jobber for å få til dette treffet!

Takker:) Du er ikke den eneste som gleder seg..

Blir enda flere biler i år, og mange grommmmmme biler..

Er MANGE som har brukt vintern godt:)

nissan s14a div oppgraderinger.

http://www.fallskjerm.no

http://www.bilstyling.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan biler er det som kommer?

Sinnsykt fett at noen gidder og gjøre noe for andre og ikke bare dem selv. :)

Det skal dere ha masse skryt for. :)

Må vel ta en liten tur innom og se :rolleyes:

Har vært inne på bilstyling.net og sett på bilene deres.

Har dere lagt mye penger i det?

De er sinnsykt fete.

Hvor mange år har dere drevet med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke offor folk alltid skal krangle?!! :watchout pass dere ellrs kommer JEG å tar dere alle sammen:P neida...gleder meg jeg!!! Er sikkert bra... :rolleyes: kommer sikkert masse folk og som vanlig!!! Kommer det feite biler kommer det folk og...sånn er det alltid :D flott at det ligger i sentrum og da...blir det å spise babb på grytelokket samtidig for de som kjenner til stedet ;)

see ya people :) kommer i en golf vr6 jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sånn passe dårlig tid igjen til at jeg rekker det akkurat :D

Torsdag: montering av bur, interiør, coilovers, bytting av foringer i understell, travers etc.

Fredag: bytte av felger/dekk fra pigg til sommerdekk (litt lei av å ha bilen på bukk i 2mnd)

Blir også en tur til HF-Rice på kvelden for bytting av toppdekselpakninger, montering av thermoblok spacerkit og bytting av toppdeksler + innsugsmanifold.

Om tiden strekker til, blir det fjerning av alt plast fra luftfilter til gasspjell også :)

Gleder meg stort :D

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan biler er det som kommer?

Sinnsykt fett at noen gidder og gjøre noe for andre og ikke bare dem selv. :)

Det skal dere ha masse skryt for. :)

Må vel ta en liten tur innom og se :rolleyes:

Har vært inne på bilstyling.net og sett på bilene deres.

Har dere lagt mye penger i det?

De er sinnsykt fete.

Hvor mange år har dere drevet med det?

Takker

Kommer masse forskjellige biler, møt opp og se;)

Har blitt noen penger, sttling, lakk felger stereo deler generelt er ikke billig vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sånn passe dårlig tid igjen til at jeg rekker det akkurat :D

Torsdag: montering av bur, interiør, coilovers, bytting av foringer i understell, travers etc.

Fredag: bytte av felger/dekk fra pigg til sommerdekk (litt lei av å ha bilen på bukk i 2mnd)

Blir også en tur til HF-Rice på kvelden for bytting av toppdekselpakninger, montering av thermoblok spacerkit og bytting av toppdeksler + innsugsmanifold.

Om tiden strekker til, blir det fjerning av alt plast fra luftfilter til gasspjell også :)

Gleder meg stort :D

nope-mx3

Gleder meg jeg og, så nå får du bare skru med turbo fart, slik at du blir ferdig:) Lykke til, så ses vi på lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke har betalt for og vil fortsatt stille ut bilen sin, så er det bare å komme. Setter du inn penger nå ser vi det ikke i tide, så da er det enklere å ta det der nede. Vi kommer til å starte å ta imot biler kl 10:00

De som ikke har betalt kan betale da. Alle biler skal være på plass innen kl 12:00, hvis ikke annet er avtalt på forhånd.

Takk forresten for alle positive kommentarer. Jobber på spreng. Får verken spist eller sovet, så da er det fint med litt positiv tilbakemelding for å holde motivasjonen oppe :)

WWW.BILSTYLING.NET

Lenke til kommentar
Del på andre sider