Gå til innhold

Moms ved lakking?

Ranger emnet

poitdexter

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
så man må vise den på biltilsynet??

Da dropper jeg det notin

Vel.. spørs jo vilken farge du vil ha??

Står det "blå" i vognkortet, så har du mange nyanser og gå på..

Ene bilen eg hadde, ver mer sånn,, sjøgrønn, men det stod alikevel blå i vognkortet..

Lover og regler er til for å "bøyes" :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
så man må vise den på biltilsynet??

Da dropper jeg det notin

Slapp av, de sjekker ikke over hele bilen, vettu. Biltilsvinet finner aldri ut at du har litt for store bremser eller alt for mange dører! sombrero

Hva sier du til å ta et par Warsteinere en dag?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste er at kjører du med en rød bil og det står blå så kan snuten tro at du flytta skilta over på en annen bil og ta med på visning. Hørte en som ble stoppa pga av dette på en politiradio og de prata varmt og lenge, så det er ikke å anbefale. Så du fritar deg fra et par kjedelige episoder ved å få gjort om vognkortet.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! har en bil nå som var hvit.. men som gjorde sort.. og det dro opp på biltilsynet og sa jeg hadde lakert bilen min fra hvit til sort.. de skrev bare ut nytt vognkort.. og så hadde jeg an golf, som var grønn. men som lakerte til sort den og.. og der sa jeg ikke fra.. hadde den i nesten i ett år, var på eu med den og ble stoppa en del ganger.. de nevnte ikke noe om fargen..det kan være tilfeldig.. men har aldrig hørt at det skal være noe problem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider