jettamaster Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 kva er best av heilgummi motorfester eller oljefylte motorfester???? finnes det andre typer og?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Alu feste - helt ... Slik som SpeedWeel har ... Skulle hatt noe slikt - napper sundt motorfester kjapt når det er så pass feste som jeg får i min ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Har du oljefylte som er gåene han du renske dem innvendig og fylle dem med flytende teflon. Når det herder har du superfester... De varer lenge.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Originally posted by Sonick Alu feste - helt ... Slik som SpeedWeel har ... Skulle hatt noe slikt - napper sundt motorfester kjapt når det er så pass feste som jeg får i min ... hva er bedre med alu feste da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 De ryker ikke ? Men det som mr Volksport snakker om her har jeg hørt før. Det også skal virke bra ... Sikkert bedre å gjøre d slik Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Originally posted by Sonick De ryker ikke ? Men det som mr Volksport snakker om her har jeg hørt før. Det også skal virke bra ... Sikkert bedre å gjøre d slik Det er kanskje greit det. Men du må gjøre alle fester stive. elllers stresser du de andre festene mer! Du får disse motorfestene i Polyurethane også ( i allefall det fremre ), noe som har en lengre varighet og litt stivere. Det var også en svenske innom forumet her som lagde stive motorfester med fjæravbelastning. Noen som finner tråden. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 De ryker ikke ? Men det som mr Volksport snakker om her har jeg hørt før. Det også skal virke bra ... Sikkert bedre å gjøre d slik Neppe bedre, vet ikke, men tror det blir billigere... Hvis man ikke maskinerer selv... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Jo, jo, men de helt stive festene er ikke ideelle, da de overfører litt for mye vibrasjoner... det er to faktorer som spiller inn her, det er mengden av vibrasjoner overført til bil, og samtideg minst mulig bevegelse i motor, og levelengde på motorfester, og midt i mellom her, så må man gjøre et kompromiss :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Jeg har ingen problemer med vibrasjoner, er helt ukjent for meg! :) Mitt motorfeste kostet nada, kun en times arbeid. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Jeg har ingen problemer med vibrasjoner, er helt ukjent for meg! :)Mitt motorfeste kostet nada, kun en times arbeid. :) Men så maskinerer du selv da... Vil tro de 2 bak hos deg får gjennomgå litt vel kraftig og. Vet ikke hvilken motor du har... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Hadde tenkt å oppdatere de bakre, men kom aldri så langt. De orginale (ikke nye engang) har holdt en sessong så langt. Får ta det til neste gang motoren skal inn. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 og kva kom me fram til???? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 og kva kom me fram til???? At han ikke kom så langt.... Tror jeg....? Hva tenker du på? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 At han ikke kom så langt.... Tror jeg....? Hva tenker du på? :):):) kva er best. eg meiner eg har gummi no men gidder ikkje å kjøpe eit nytt oljefyltfeste og øydlegge det. har tenkt på slike polyurethane fester men kven forhandler slikt i noreg?? gummi eller olje?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T B A Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Främre går att ha stumt då balken är gummiupphängd. Men det är inget som rekommenderas. Ta en titt på min sida för kuddar som låter motorn röra sig, men inte alls som original skräpkuddarna. http://www.dli-teknik.tk Siter http://www.dli-teknik.se <-- VAG Godis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg