Gå til innhold

enda en gang.... a3 facelift lykter?

Ranger emnet

RefinemenT

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor mange ganger dette temaet har vært oppe i forumet, men er det noen som vet hvor de selger billige a3 facelift lykter. (link) Er det noen stor forskjell på s3 lyktene og de 2001 lyktene til audi a3'n?

mvh Jørn

Tror de er helt identiske.

Hør hos Norsk bildelsenter, der jeg fikk mine fra. Prisen er jeg usikker på siden det var en gave til jul. Men vil tippe en 3 lapper.

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norsk bildelsenter har ei brukt venstrelykt til 650kr om æ ikke huske helt feil. SAmme har Metall & Gjenvinning i bodø. Den skal de ha 600+mva for.

da kommer du på en 14-1600 for begge lyktene om du finner ei høyrelykt.

Orginalprisen er vel ca 3k pr lykt. Helt sykt. Audi Orginaldeler er dyyyyyyyyrt

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Sprekt med angel eyes, men igjen så synes jeg ikke den lykta der er like fine som de originale, så litt weird ut i forhold. :rolleyes: Angel eyes er noe jeg også senere skal døtte inn i original lyktene senere uansett, så fort jeg har fått tak i noen grøftere evnt.

Her er en i vw-audi klubben, som har lekt med sine originale lykter.

200.jpg

201.jpg

*sikle*

Så sprekt blir det nok.

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mange ganger dette temaet har vært oppe i forumet, men er det noen som vet hvor de selger billige a3 facelift lykter. (link) Er det noen stor forskjell på s3 lyktene og de 2001 lyktene til audi a3'n?

Cluet er at både s3 og A3 fra 2001 har de samme lyktene. Samme gjelder for de før 2001. Altså samme lykter for begge modellene. Forskjellen er om de er laget før eller etter 2001...

2008 Audi S3

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet er at både s3 og A3 fra 2001 har de samme lyktene. Samme gjelder for de før 2001. Altså samme lykter for begge modellene. Forskjellen er om de er laget før eller etter 2001...

Not true.

S3 etter 2001 har de lyktene vi snakker om over her, men før 2001 hadde de et annet alternativ.

audi_s3_1999.jpg

Hovedlykt og blink er separert som A3 <2001, men det er ikke samme innholdet i hovedlykta.

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider