UltraComp Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Har vært og hentet meg noen kammer fra en KR maskin idag.. Det er så at det er bare innsugskammen man trenger og bytte for og få mer hk? Eller er det begge? Er jo endel mer jobb og bytte utblåsningskammen.. Og jeg regner med at moment osv står i haynes boka? Noen muligheter for og få skjekket slitasje på kammene? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Det stemmer.... eksoskammene til kr og pl har samme delenummer, mens innsugskammene har forskjellige.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 bruk bare begge eksos kammene det funker bra og :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Hvordan er det med tannjulene på kammene? de må tersjes av for so og bli presset på igjen? har noen slitte tannhjul på kammene mine, er det ikke best også når man bytter kjedet at man bytter tannhjulene også? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg