Gå til innhold

Kammer til KR og PL

Ranger emnet


UltraComp

Anbefalte innlegg

Har vært og hentet meg noen kammer fra en KR maskin idag..

Det er så at det er bare innsugskammen man trenger og bytte for og få mer hk? Eller er det begge?

 

Er jo endel mer jobb og bytte utblåsningskammen.. Og jeg regner med at moment osv står i haynes boka? Noen muligheter for og få skjekket slitasje på kammene?

Broooom! See you when you get there..

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen!

 

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092

 

90 BMW 320i

(x) 89 VW Corrado G60

(x) 88 Golf mk2 GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med tannjulene på kammene? de må tersjes av for so og bli presset på igjen? har noen slitte tannhjul på kammene mine, er det ikke best også når man bytter kjedet at man bytter tannhjulene også?

Broooom! See you when you get there..

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen!

 

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092

 

90 BMW 320i

(x) 89 VW Corrado G60

(x) 88 Golf mk2 GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår