Gå til innhold

Ikke rart at BMW er så heftig, de har jo laget UFOer, he he

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ja nå skjønner jeg hvorfor bimmer er en så heftig kjøremaskin, de har jo laget UFOer.. he he. Fant dette her når jeg tilfeldigvis var på en UFO nettside(ikke det at jeg tror på grønne menn):

"The V7 - 1945

On April 17, 1945, it was reported that another aircraft, the V7, was tested in the skies above the Baltic. The V7 was a supersonic helicopter with 12 BMW turbo engines."

Bilde av en BMW v7:

http://www.gpgwebdesign.com.au/germans3z.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maxgets

Hvordan skal den der klare å fly?

Den vill jo bare snurre drit fort rundt når det ikke er noe sånn "hale" rotor...

Kanskje det er 2 rotorer som går ver din vei?

Kanskje bildet er bullshit, og det som egentlig var på himmelen var et helikopter med BMW motor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting som dette er vel for folk som er mer `in` i ting som x-files og sånt. Jeg leste faktisk hele den siden når jeg først var i gang. De sakene ble kalt for `Foo fighters`, og ifølge nettsiden så skulle det være en form for hemlige våpen som ble produsert helt i slutten av 2. verdenskrig (fikk bare testfly det 2-3 ganger) i håp om og vinne krigen. Amerikanerene skal vissnok ha fått tak i dette her, og det påståes at de har mange UFOer i dag. Det er sikkert en sånn v10 motor som skal stå i den nye M5 og 6-serien som er drivkraften i de UFOene som USA har. :D :D

Enda et bilde:

http://www.gpgwebdesign.com.au/germans1z.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by riskoker-kjerrer er ufint!!

Sånne ting som dette er vel for folk som er mer `in` i ting som x-files og sånt. Jeg leste faktisk hele den siden når jeg først var i gang. De sakene ble kalt for `Foo fighters`, og ifølge nettsiden så skulle det være en form for hemlige våpen som ble produsert helt i slutten av 2. verdenskrig (fikk bare testfly det 2-3 ganger) i håp om og vinne krigen. Amerikanerene skal vissnok ha fått tak i dette her, og det påståes at de har mange UFOer i dag. Det er sikkert en sånn v10 motor som skal stå i den nye M5 og 6-serien som er drivkraften i de UFOene som USA har. :D :D

Enda et bilde:

http://www.gpgwebdesign.com.au/germans1z.htm

ser ut som de har tatt medic hatten til en krigende koreaner og laget ufo av den, dette er helt klart en riskoker lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider