Gå til innhold

Da har også jeg blitt Honda eier

Rolla_RS

Anbefalte innlegg

Ja da var også jeg lykkelig eier av en Honda Civic 1.3 DX! Bilen er ganske pen å se på, men trenger litt kjærlighet og oppmerksomhet for å bli strøken. Bilen har Buddyclub styling, 15" momo felger(røde), neon!, Altezza baklys, Recaro seter ++

Bilder sier mer enn ord så her kommer de:

635222-bilde1-bilspray.jpg

635222-bilde4-aaaa0027.jpg

635222-bilde2-aaaa0024.jpg

PS: Bildene er tatt av den forrige eieren, orker ikke legge inn bilder av bilen med vinterdekkene på ;)

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
vis oss noen nye bilder da! :D

Gjør ikke noe om det er vinterdekk.. normalt at en bil ikke er like fin på vintern som på sommern... ;)

Har noen bilder, men orker ikke legge ut med vinterdekken før jeg får nye med alu felger på. De som du finner under er fra da jeg prøvde Borbet felgene mine på.

Har lagt inn noen bilder på Club-Honda.org

se: Nappis aka Rolla_RS sitt civic prosjekt

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Har noen bilder, men orker ikke legge ut med vinterdekken før jeg får nye med alu felger på. De som du finner under er fra da jeg prøvde Borbet felgene mine på.

Har lagt inn noen bilder på Club-Honda.org

se: Nappis aka Rolla_RS sitt civic prosjekt

mye ga du for den der? drev faktisk å kikka litt selv på den når jeg sku ha meg ny bil i jan

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ja da var også jeg lykkelig eier av en Honda Civic 1.3 DX! Bilen er ganske pen å se på, men trenger litt kjærlighet og oppmerksomhet for å bli strøken. Bilen har Buddyclub styling, 15" momo felger(røde), neon!, Altezza baklys, Recaro seter ++

Bilder sier mer enn ord så her kommer de:

PS: Bildene er tatt av den forrige eieren, orker ikke legge inn bilder av bilen med vinterdekkene på ;)

Grattis med ny bil,så litt spes ut :)

Noen planer for bilen videre....?

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374

Lenke til kommentar
Del på andre sider