Gå til innhold

For lite Åpent filter på S3??

Ranger emnet

jørn bergflødt

Anbefalte innlegg

Har montert et Green Twister filter på S3,n min i dag.

Men mener å huske at filteret bare holdt opp til 180hk!!

Da blir jo dette litt knapt på S3 med 210??

Vil dette merkes godt, går bilen dårligere?

Gjør det no lissom?

Kjente ikke noe at det ikke gikk som den pleide.

Blei iallefall utrolig rå lyd:D

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dei twister filtera skal ikkje flowe så bra.. så på ein så stor motor bør du bytte til noe bedre.. veit om folk som har merket forskjell på mindre motorer enn 180hk når dei bytta bort twister med eit anna billig filter uten dette twister dritet..

Er du full du eller??

Trodde Twister var noe av det beste jeg.Er jo absolutt det dyreste filteret til Green oxo..

Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo kjennt for å vere eit filter til max 180hk.. og att green er dyrt trenger ikkje bety att det er bra.. er ikkje akkurat high performance parts det der...

Får du ikke 15hk økning med filter da, jhon magne? drunk hehe Blir jo greit med hk pr kr i alle fall... :cool: hehe

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å ødelegge tråden med piss pratet deres!!

John Magne kom her med ett seriøst innlegg. Han har nokk flere timer med motorer enn mange andre her. Så han vet hva han snakker om. Og så spør du han oom han er full? Da klarte jeg ikke å dy meg lengre. Så sånn er den saken. Men for all del kjør med twister du. Selv har jeg prøv snart alt, og ikke merka noen forskjell i hele tatt.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Magne kom her med ett seriøst innlegg. Han har nokk flere timer med motorer enn mange andre her. Så han vet hva han snakker om. Og så spør du han oom han er full? Da klarte jeg ikke å dy meg lengre. Så sånn er den saken. Men for all del kjør med twister du. Selv har jeg prøv snart alt, og ikke merka noen forskjell i hele tatt.

Sorry da.

Merker ikke at bilen går noe dårligere heller etter noen uker med filteret på!!

Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider