Gå til innhold

abs feil

Ranger emnet

Dr_BASS

Anbefalte innlegg

hei

på nybilen min lyser abs lampa og abs`en funker ikke. Bilen skal på eu kontroll til mandagen og jeg lurte på om jeg bare skulle nappe ut sikringen til abs. Tror du kontrollør folka merker det. Hvor står det at bilen har abs? ikke i vognkortet i allefall

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

på nybilen min lyser abs lampa og abs`en funker ikke. Bilen skal på eu kontroll til mandagen og jeg lurte på om jeg bare skulle nappe ut sikringen til abs. Tror du kontrollør folka merker det. Hvor står det at bilen har abs? ikke i vognkortet i allefall

Vet ikke jeg hva bil du har, eller hvor gammel den er. Tingen er den at de fleste noenlunde oppegående mekanikere vet om det er absbrems på en bil eller ikke, eller så tipper jeg de har en slags oversikt over sikkerhetsutstyr som de ulike merkene har som standard.

Og vet de at du har abs, så må du inn att med bilen. Alt sikkerhetsutstyr som er på bilen skal jo funke. Er nok ekstra pirkete på bremsene, siden det er det viktigste på bilen utenom motoren.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en 82 modell mercedes benz 500 sec. Har nå lokalisert feilen til dårlig kontakt i sensorene. Tror jeg prøver å eu godkjenne den først forde jeg. Er det ikke noe sånn at man kan ha noen feil uten å måtte ettergodkjenne den igjen?

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt utrolig hva enkelte verksteder får til. Jeg fikk feil for farlig rust i kanalen på bilen, det kunne ikke stemme tenkte jeg så jeg bestllte time hos biltilsynet. Der kunne de ikke skjønne hvor det rusten var. Skjønn det den som kan.

fikk ikke feil på abs heller forresten. Lampa slutte plutselig å lyse:)

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider